onsdag 31 december 2014

آلبوم عکس: پوستر بازیگران تازه‌ترین فیلم “فان تریر” در حال ارگاسم

آلبوم عکس: پوستر بازیگران تازه‌ترین فیلم “فان تریر” در حال ارگاسم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر, ۱۳۹۲
NYMPHOMANIAC-poster
تقاطع: پوسترهای منتشرشده از فیلم پرستاره و اروتیک Nymphomaniac (زنِ حَشَری) بازیگران این فیلم را در لحظه‌ی “ارگاسم” نشان می‌دهد. پیش از این شایعاتی در خصوص این تازه‌ترین اثر «لارس فان تریر»، کارگردان سرشناس دانمارکی وجود داشت مبنی بر این‌که این کارگردان، می‌خواهد صحنه‌های سکس واقعی میان بازیگران فیلم هم‌چون شیا لبوف و اوما تورمن را به تصویر بکشد.
سال گذشته، شیا لبوف، بازیگر آمریکایی فیلم ترانسفورمز، در گفتگویی با شبکه‌ی تلویزیونی ام‌.تی.وی، فاش کرده بود که تمام صحنه‌های سکسی فیلم Nymphomaniac، واقعا بین هنرپیشگان اتفاق می‌افتد و تنها در هنگام نمایش قرار است، صحنه‌های غیرقانونی، تار شود.
لبوف اضافه کرده بود که قرار است که این موضوع در بالای تصاویر در قالب یک متن به تماشاچیان فیلم اطلاع داده شود.
او هم‌چنین در اظهارنظری عجیب گفته بود که برای بازی در این فیلم، یک ویدئو از سکس میان خود و دوست‌دخترش را برای لارس فان تریر، کارگردان فیلم فرستاده است.
با این وجود، مدتی بعد، لوییز وث، تهیه‌کننده‌ی این فیلم به سایت هالیوود ریپورتر گفت که برای صحنه‌های پورنوگرافی فیلم از بازیگران بدل استفاده شده و تصاویر بدلی با تصاویر بازیگران اصلی به صورت دیجیتال، ترکیب می‌شود به طوری‌که صحنه‌های بالاتنه مربوط به بازیگران اصلی خواهد بود و تصاویر پایین‌تنه از آن بازیگران بدل.
داستان فیلم Nymphomaniac، از این قرار است که در شبی تاریک، یک مرد مسن مجرد (استلن اسکارزگارد)، یک زن جوان به نام جو (شارلوت گینزبرگ) را در یک کوچه‌ در حالی که به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته، پیدا می‌‌کند. او زن جوان را به خانه‌اش می‌برد تا از او پرستاری کند، و در همین حال، زن جوان ماجراهای اروتیکش را برای مرد بازگو می‌کند.
به جز شیا لبوف و اوما تورمن، بازیگرانی چون شارلوت گینزبرگ، (بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «۲۱ گرم»، «درخت»، «ضد مسیح» و «مالیخولیا»)، استلن اسکارزگارد، استیسی مارتین، کریستین اسلیتر، ویلیام دافو، میا گوث، و جیمی بل در این فیلم بازی می‌کنند.
Nymphomaniac قرار است در روز ۲۵ دسامبر امسال در دانمارک برای نخستین بار به اکران عمومی‌ در بیاید و هنوز تاریخ نمایش آن در ایالات متحده مشخص نشده است.

ی) بازیگران این فیلم را در لحظه‌ی

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar