تقاطع: کندیس سوانپوئل (Candice Swanepoel)، سوپرمدل سکسی ۲۵ ساله ویکتوریا سیکرت، در فشن شوی امسال این برند معروف لباس‌های زیر که در روز ۱۳ نوامبر (۲۱ آبان) برگزار می‌شود، “سوتین فانتزی” ۱۰ میلیون دلاری ویژه ویکتوریا سیکرت را ارایه خواهد کرد.
او بدین ترتیب پا در جای الساندرا آمبروزیو (Alessandra Ambrosio)، میراندا کر (Miranda Kerr) و هیدی کلوم (Heidi Klum) سوپرمدل‌های دیگر ویکتوریا سیکرت خواهد گذاشت که در سال‌های گذشته، این “سوتین فانتزی” معروف را بر تن کرده‌اند.
ارزش سوتین فانتزی جواهرنشان امسال ویکتوریا سیکرت ۱۰ میلیون دلار اعلام شده است که چهار برابر ارزش سوتین‌هایی است که میراندا کر و الساندرا آمبروزیو در سال‌های گذشته بر تن کردند.
بخش اصلی این ده میلیون دلار به یاقوت گلابی‌-شکل ۵۲ قیراتی اختصاص دارد که از وسط سوتین آویزان می‌شود. هم‌چنین ۴۲۰۰ سنگ قیمتی دیگر نیز شامل الماس، یاقوت کبود زرد، و یاقوت‌های رنگی دیگر در آن استفاده شده است. خلوص طلای به کار رفته در این سوتین و کمربند سِت آن نیز، ۱۸ عیار است.
سوانپوئل، در ارتباط با انتخابش برای پوشیدن این سوتین ده میلیون دلاری به مجله‌ی پیپل (People) می‌گوید: «من هیچ‌وقت در عمرم لباسی به این قیمت نپوشیده‌‌ام. ما وقتی این سوتین را می‌پوشیم باید دست‌کش در دست داشته باشیم. تجربه‌ای با دشواری‌های بزرگ است. سوتین با دو محافظ می‌آید و در هنگام استفاده آن باید مراقبت زیادی کنید.»
خبر انتخاب این سوپرمدل جذاب برای پوشیدن سوتین فانتزی سال ویکتوریا سیکرت، برای ماه‌ها از رسانه‌ها مخفی ماند و روند ساخت و اندازه‌گیری آن به صورت محرمانه و تحت ضوابط شدید امنیتی انجام شد.
مدل اهل آفریقای جنوبی، این روند را این‌گونه توصیف می‌کند: «آن‌ها باید اول قالب بدن من را اندازه‌گیری می‌کردند و من واقعا هیجان‌زده بودم. بعد از آن، سعی کردم که چگونگی ساخت آن و شکل نهایی‌اش را در ذهنم تصویرسازی کنم. اما اعتراف می‌کنم که تصویرسازی من خوب نبود. قسمت مورد علاقه‌ی من، یاقوت گلابی‌-شکل ۵۲ قیراتی است. البته همه‌ی قسمت‌های آن بدیع و عالی است.»
ویدئوی منتشرشده از کمپانی ویکتوریا سیکرت از این سوتین گران‌قیمت را در زیر ببینید.