Adam-Levine-Sexiest-Man-Alive-2013-1
تقاطع: انتخاب آدام لِوین، خواننده‌ و نفر اول گروه پاپ-راک آمریکایی “مِرون فایو” (Maroon 5)، به عنوان “سکسی‌ترین مرد زنده جهان” در سال ۲۰۱۳ از سوی مجله پیپل (People) با انتقادهایی روبرو شده است.
به گزارش تقاطع و به نقل از “نیویورک دیلی نیوز”، بسیاری با “شوک‌آور” و “احمقانه” خواندن این انتخاب، در برابر لِوین گزینه‌هایی چون “هنری کاویل” (Henry Cavill) بازیگر نقش سوپرمن، کریس هِمزوُرث (Chris Hemsworth)، بازیگر استرالیایی، و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، بازیگر کانادایی را انتخاب‌های بهتری دانسته‌اند.
در بخش نظرات مجله پیپل نیز اکثریت نظردهندگان از انتخاب لوین ابراز نارضایتی کرده‌اند و او را لایق این عنوان نمی‌دانند. یکی از نظر‌دهندگان نوشته: «چه کسی به او رأی داده؟ نابینایان؟»
یکی دیگر از نظردهندگان نیز با اشاره طنز به این موضوع که «لوین بسیار لاغر است»، به رابطه‌های او به سوپرمدل‌ها کنایه زده و گفته: «آدام لِوین علاقه عجیبی به مدل‌های ویکتوریا سیکرت دارد و در خفا دوست دارد یکی از آن‌ها باشد!»
دوست‌دختر کنونی آدام لِوین، بهاتی پرینسلو (Behati Prinsloo)، مدل ۲۴ ساله نامبیایی ویکتوریا سیکرت است.
رابین لانگ، یکی دیگر از نظردهنده‌ها هم در وبسایت “نیویورک دیلی نیوز” نوشته است: «اگر بدن مردنی، گردن زرافه‌ای و ته‌ریش دو سه روزه‌ای که به سینه‌ها هم رسیده مد شده باشد، آن‌وقت باید گفت بله، انتخاب مجله پیپِل قابل درک است!»
تریسیل مک گرگور، نظردهنده‌ی دیگری، در فیسبوک خود در این باره به سادگی در چهار کلمه نوشت: «حتی نزدیک هم نیست.»
با این وجود، اگر بخواهیم منصف باشیم، در فیسبوک و توییتر، حمایت‌هایی نیز از این انتخاب مجله پیپل شده است؛ اما انتقادها به میزان قابل ملاحظه‌ای بیشتر بوده‌اند.
علی‌رغم اعتراضات، نام آدام لِوین به لیست ستارگانی چون جورج کلونی، جانی دپ، دنزل واشینگتن، برد پیت، و به تازگی “بردلی کوپر” و “چنینگ‌ تیتم” اضافه شده است که پیش از این، جایزه‌ی سال “سکسی‌ترین مرد زنده جهان” را به دست آورده‌اند.
در این میان، جرج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی، دو بار در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۶ این جایزه را از آن خود کرده است.
آدام لِوین ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۱ در شوی تلویزیونی پرطرفدار The Voice به عنوان مربی حضور داشته و درآمد او در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.