2013-VS-Show-50
تقاطع: شوی سال ۲۰۱۳ “ویکتوریا سیکرت” ساعاتی قبل (شام‌گاه چهارشنبه ۱۳ نوامبر-۲۲ آبان) در سالن “رجیمنت آرمُری” (۶۹th Regiment Armory) شهر نیویورک آمریکا برگزار شد.
در این “رژه” سالانه که مطابق معمول، نمایشی از پاهای بلند و لباس‌های زیر سکسی بود، ۶۷ لباس مختلف و ۲۸ جفت بال، توسط ۴۰ سوپرمدل ارایه شد مدل‌هایی که متوسط قدشان ۱۷۵ سانتی‌متر بود.
وبسایت یو.اس.ای تودی (USA TODAY) در گزارشی، ده نکته‌‌ی ویژه از مراسم امسال را که قرار است روز دهم دسامبر از شبکه‌ی تلویزیونی سی.بی.اس آمریکا پخش شود، برشمرده که در ادامه می‌آید.
۱) مراسم با اجرای تیلور سویفت، خواننده‌ی آمریکایی سبک کانتری، گشایش یافت. این خواننده‌ی ۲۳ ساله، دامنی کوتاه با طرح پرچم بریتانیا به همراه کلاهی کوچک با همین طرح بر تن داشت.
۲) کندیس سونپوئل، اولین “فرشته” ویکتوریا سیکرت بود که با “سوتین فانتزی” جواهرنشان وارد صحنه شد. ارزش این لباس ویژه، ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.
۳) گروه معروف درام دانشگاه راتگرز نیوجرسی در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.
۴) با اجرای گروه راک فالوت بوی (Fall Out BOY) سایر “فرشتگان” وارد صحنه شدند.
۵) شوی امسال از شش بخش مجزا تشکیل شده بود. این بخش‌ها عبارت بودند از “تهاجم بریتانیایی”، “پرندگان بهشت”، “کشتی شکسته”، “شبکه صورتی”، “شب‌های پاریسی” و “فرشتگان برفی”.
۶) پیش از این شایعاتی وجود داشت که “کندال جنر”، خواهر ناتنی “کیم کارداشیان” یکی از سوپرمدل‌های امشب باشد که این اتفاق نیفتاد.
۷) گروه موزیک “جنگل نئون” (Neon Jungle) متشکل از چهار دختر بریتانیایی که یادآور دیگر گروه معروف بریتانیایی، اسپایس گرلز، هستند، در بخش “شبکه صورتی”، آهنگ پرطرفدارشان، “دردسر” را اجرا کردند.
۸) گروه موزیک ایندی-پاپ یان اکسل (Ian Axel)  با اجرای آهنگ “یک دنیای بزرگ بزرگ” (A Great Big World) در بخش “کشتی شکسته”، به این بخش ریتم آهسته‌ای دادند که با آن سازگار بود. داتزن کروس، سوپرمدل هلندی در این بخش بالی به شکل تخته‌ی روی آب مانده پوشیده بود.
۹) آدریان لیما، مدل کهنه‌کار برزیلی که سیزدهمین حضورش در شوی سال ویکتوریا سیکرت بود، بخش “شب‌‌های پاریسی” را به شکل “دراماتیکی” آغاز کرد. او بال‌هایی بزرگ از پر قرمز پوشیده بود.
۱۰) تیلور سویفت که آغازکننده‌ی برنامه بود، وظیفه‌ی اجرای آهنگ پایانی را نیز بر عهده  داشت. او در این بخش دست در دست، لیلی آلدریج، بهترین سوپرمدل‌ شوی امسال، به روی صحنه آمد و با اجرای آهنگ “می‌دانستم که دردسر هستی” برنامه را به پایان برد.
تصاویر کاملی از این مراسم را به همراه پشت صحنه‌ی آن در ادامه ببینید.