onsdag 22 mars 2017

افزایش کنترل های مرزی در چند کشور اروپایی برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی

افزایش کنترل های مرزی در چند کشور اروپایی برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی

در میان کشورهایی که اتحادیه ی اروپا به آنها اجازه ی کنترل مرزی داده ، سوئد بیشترین تعداد کنترل های مرزی را انجام د اده است.
euro_refugee
به گزارش «محبت نیوز» اتحادیه ی اروپا در پی افزایش شدید شمار پناهندگان، به کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، آلمان واتریش اجازه داد که کنترل مرزی داشته باشند.
به گفته رادیو سوئد، این اجازه یک مورد ویژه محسوب میگردد چرا که در مرزهای میان کشورهای عضو قرارداد شینگن نباید کنترل مرزی وجود داشته باشد.
این کشورها باید کمیسیون اتحادیه ی اروپا را در مورد کنترلی که انجام می دهند، مطلع سازند.
بررسی گزارش های این کشورها به اتحادیه ی اروپا حاکی از آن است که در تابستان گذشته، سوئد ۳ میلیون و سیصد هزار کنترل مرزی به عمل آورده که برای نمونه ۸ برابر تعداد کنترل هایی است که آلمان انجام د اده است.
اینکه تعداد کنترل های مرزی سوئد بسیار بیشتر از دیگر کشورهای یاد شده است، چنین عنوان می شود که سوئد تمام وسایل نقلیه ی عبور کننده از پل اوره سوند را مورد کنترل قرار می دهد و این در حالی است که کشورهای دیگر تنها به کنترل بخشی از وسایل نقلیه ی عبور کننده از مرز خود را اکتفا می کنند.
اینکه تعداد کنترل های مرزی سوئد بسیار بیشتر از دیگر کشورهای یاد شده است، چنین عنوان می شود که سوئد تمام وسایل نقلیه ی عبور کننده از پل اوره سوئد را مورد کنترل قرار می دهد و این در حالی است که کشورهای دیگر تنها به کنترل بخشی از وسایل نقلیه ی عبور کننده از مرز خود اکتفا می کنند.
رئیس مرزبانی سوئد ، پاتریک انگسروم در این زمینه می گوید که کنترل مرزی ما در جاده ای با ترافیک بسیار سنگین انجام می گیرد و این در حالی است که کشورهای دیگر چنین ترافیک سنگینی در مرزهای خود ندارند.
در این زمینه اما جالب توجه است که با وجود این کنترل گسترده، ماهانه تنها حدود ۳۰۰ پناهنده شناسایی شده است که یا از سوئد درخواست پناهندگی کرده اند و یا اجازه ی ورود به سوئد نیافته اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar