onsdag 8 mars 2017

اما و اگر های دادن حق اقامت موقت و مشروط به پناهندگان در آلمان

اما و اگر های دادن حق اقامت موقت و مشروط به پناهندگان در آلمان

علاوه بر سازمان‌های حامی پناهجویان، برخی سیاستمداران سوسیال دموکرات و سبزها در مورد برگرداندن پناهجویان رد شده از این آلمان ابراز تردید کرده اند.
پناهندگان سوری در اردوگاه برای پناهندگان و مهاجران در فریدلند، آلمان 4 آوریل 2016. REUTERS / کای Pfaffenbach وارد
به گزارش «محبت نیوز» براساس خواست اشتفان اشتوت، وزیر داخله ایالت شلسویگ هولشتاین آلمان از حزب سوسیال دموکرات، پناهندگانی که دو یا سه سال منتظر تصمیم گیری روی تقاضاهای پناهندگی شان هستند، باید حق اقامت را در آلمان به دست آورند.
اشتوت به صفحه انترنتی مجله آلمانی “سایت” گفت: «با وجود تسریع روند بررسی تقاضاهای پناهندگی و افزایش منابع بشری اداره مهاجرت و پناهندگی، رسیدگی به دوسیه های پناهجویان مدت طولانی را در بر می گیرد.»
افزون بر آن اشتفان اشتوت از متوقف کردن اخراج پناهجویان افغانستانی دفاع کرد. او پیش از این یک توقف سه ماهه در اخراج پناهجویان افغان وضع کرده بود تا وضعیت امنیتی افغانستان روشن شود.
او تاکید کرد که در افغانستان هیچ منطقه امنی وجود ندارد تا بتوان پناهجویان رد شده افغان را به آنجا ها برگشت داد.
از سویی دیگر مارکوس اولبیگ، رئیس کنفرانس وزرای داخله آلمان روی این حساب می کند که شمار پناهجویان واجد شرایط ترک آلمان امسال به ۵۰۰ هزار نفر برسد، او معتقد است که روند برگشت دادن این مهاجران بسیار مشکل است.
مارکوس اولبیگ، وزیر داخله ایالت زاکسن از حزب دموکرات مسیحی آلمان، روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه “ولت” گفت: «ما در برابر یک مشکل قرار داریم که باید انسان های بسیار زیادی را خلاف میل شان به وطن شان برگشت دهیم و این امر را با قانون معتبر مان عملی کنیم.
اولبیگ در این مصاحبه گفت: «این درجه بندی ضروری است تا جریان بررسی تقاضاهای پناهندگی [شهروندان این کشور ها] را تسریع کرد و به این مهاجرین پیش از سفر از کشورهای شان، روشن ساخت که شما نباید هیچ امیدی برای پناهندگی در آلمان داشته باشید.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar