lördag 11 mars 2017

«اسلام ستیزی غرب و کلیسا» کتابی برای سرپوش گذاشتن بر حقایق تلخ جهان اسلام

«اسلام ستیزی غرب و کلیسا» کتابی برای سرپوش گذاشتن بر حقایق تلخ جهان اسلام

در ایران کتابی با محتوای ضدمسیحیت چاپ شده و در آن وضعیت سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی مسلمانان و اختلافات مردم با حکومت‌های دیکتاتور و توتالیتر اسلامی و در کل تمامی ضعف های اساسی جهان اسلام به گردن مسیحیان انداخته شده است.
37585771
به گزارش «محبت نیوز» در ایران انتشارات «کلبه شروق» کتابی با عنوان «اسلام ستیزی غرب و کلیسا» به قلم سید هادی خسروشاهی را چاپ کرده که در آن نویسنده با اشاره به اینکه غرب در کلیت خود، ماهیت نژادپرستانه‌ای دارد و مدعی گردیده پیشرفت مسلمانان و توسعه و گسترش نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا و گرایش اندیشمندان و روشنفکران غربی به اسلام، به اضافه اسلام آوردن مستمر انبوهی از افراد عادی مسیحی در غرب و آفریقا و آسیا و نیز رشد و ازدیاد جمعیت مسلمانان در اروپا، و عواملی از این قبیل، باعث شده که مسیحیان نگران نفوذ و سلطه مسلمانان شوند و به آغاز جنگ‌های صلیبی جدید روی آوردند.
این نویسنده که به نظر می رسد رفتار و اعمال نیروهای دولت اسلامی موسوم به داعش در هزاره سوم را که راویان اسلام حقیقی اند نادیده گرفته و نوشته «اسلام ستیزی» پدیده جدیدی در غرب مسیحی نیست.
نویسنده کتاب در گفتگو با خبرگزاری مهر مدعی شده، «در عصر ما، علاوه بر اینکه جنگهای صلیبی نیابتی در اغلب کشورهای اسلامی، عربی و آفریقایی ادامه دارد و همه روزه هزاران مسلمان بیگناه توسط مزدوران عرب و غرب با سلاح‌های اهدایی امپریالیسم غرب و صهیونیسم بین المللی قتل عام میشوند، در این میان پدران روحانی و در رأس آ‌نها عالیجناب پاپ به دعا و نیایش فقط برای مسیحیان و به برکت‎بخشی و قدیس‎سازی مشغولند و گویا از فجایع ضد بشری هم‌کیشان خود، اصولن آگاه نیستند».
ادعای اسلام‎ستیزی در جوامع غربی در حالیست که در همین جنگ سوریه صدها هزار آواره برای در امان ماندن از درگیری میان طرفین جنگ از حزب‌الله و نیروهای مدافع حرم مورد حمایت ایران و داعش و جبهه‌النصره گرفته تا ارتش دولتی سوریه همگی مسلمان بودند.
تعداد آوارگان سوریه در شش سال گذشته به چهار میلیون نفر رسیده است که اکثر آنها به کشورهای غربی و مسیحی پناه برده اند. در این کتاب وضعیت سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی مسلمانان و اختلافات مردم با حکومت‌های دیکتاتور و توتالیتر اسلامی و در کل تمامی ضعف های جهان اسلام به گردن مسیحیان و افعال آنان انداخته شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar