torsdag 9 mars 2017

قوانین اسلامی برای یک زوج خارجی در امارات عربی دردسر ساز شد

قوانین اسلامی برای یک زوج خارجی در امارات عربی دردسر ساز شد

بنابر گفته های اعضای خانواده یک مرد اهل آفریقای‌جنوبی، او و نامزد اوکراینی‌اش به اتهام روابط جنسی غیرقانونی در امارات متحده عربی بازداشت شده‌اند.
دبی
به گزارش «محبت نیوز» بنابر گفته اعضای خانواده املین کالورول، ۲۹ ساله، او و نامزدش ایرنا نوهای، ۲۷ ساله، هنگامی بازداشت شدند که ایرنا به علت دل‌درد به دکتر مراجعه کرد و دکتر تشخیص داد او حامله است.
به نقل بی بی سی، این دو به علت آنچه روابط جنسی خارج از ازدواج گزارش شده که مطابق قوانین امارات جرم است بازداشت شده‌اند.
مادر این مرد اهل آفریقای‌جنوبی از مقام‌های اماراتی خواسته پسرش را هر چه زودتر آزاد کنند چرا که به گفته او جرم پسرش تنها “عاشق شدن” بوده است.
به گزارش نیوز۲۴ وزارت خارجه آفریقای جنوبی اعلام کرده از آنجا که این موضوع به سیستم قضایی امارات مربوط می‌شود و یک امر داخلی این کشور است، این وزار‌ت‌خانه نمی‌تواند “کمکی بکند”.
به گزارش پومزا فیهلانی، خبرنگار بی‌بی‌سی در ژوهانسبورگ دولت آفریقای‌جنوبی به این دو نفر توصیه کرده از خدمات حقوقی برای دفاع از خودشان استفاده کنند.
بنابر گزارش‌‎ها، این دو نفر از ماه ژانویه گذشته در بازداشت بوده‌اند اما خبر بازداشت آنها به تازگی علنی شده است.املین کالورول پنج سالی است که در امارات مشغول به کار است.
آن طور که گزارش شده این دو نفر هنوز به طور رسمی از سوی مقام‌های امارات تفهیم اتهام نشده‌اند چرا که آزمایش‌های پزشکی قانونی هنوز در جریان است.
در صورت گناهکار شناخته شدن، این دو ممکن است به تحمل چندین سال حبس محکوم شوند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar