tisdag 14 mars 2017

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۴۰۰ امامزاده برای تقویت ایمان

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۴۰۰ امامزاده برای تقویت ایمان

در ایام نوروز سازمان اوقاف میلیون‌ها تومان صرف برپایی طرحی با عنوان آرامش بهاری برای تقویت اعتقادات و ایمان مردم در ایام نوروز کرده است.
ememzadeh
به گزارش «محبت نیوز» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ۲۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه خبر داد.
به گفته احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف هدف از اجرای این طرح تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نورزی و تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز است که تا ۱۴ فروردین انجام می‌شود.
در این روزها در مرقد امام زاده‎ها دعای ندبه، قرائت قرآن، تواشیح، سرود، سخنرانی‌های مذهبی، قرائت دعای تحویل سال، مدیحه سرایی مداحان، قرائت زیارت آل یاسین و پخش زنده پیام علی خامنه‌ای انجام می‌شود.
همچنین با هزینه‎ی سازمان اوقاف امسال خیمه‌های معرفت نیز برگزار خواهد شد که در آن غرفه عفاف و حجاب و غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی متخصص برپا می‎شود.
در این طرح ۳۰۳۴ روحانی و مبلغ شامل؛ روحانی از حوزه علمیه قم و روحانیان بومی و یا از حوزه‌های علمیه استانی و شهرستانی در این طرح مشارکت دارند.
مسافرین در ۱۷۵۱ امامزاده نیز اسکان پیدا می‌کنند. همچنین معاون سازمان اوقاف از برگزاری بیش از ۷۰۰ نمایشگاه عفاف و حجاب و اهدای ۴ میلیون هدیه فرهنگی به کودکان ونوجوانان خبر داد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar