tisdag 21 mars 2017

نصب صلیب بجای ساخت مسجد در شهر «ارفورت» آلمان

نصب صلیب بجای ساخت مسجد در شهر «ارفورت» آلمان

ساکنان محله ای در شهر «ارفورت» پایتخت ایالت تورینگن آلمان، با نصب صلیب‌های چوبی در محل ساخت یک مسجد، دست به اعتراض زدند.
muslim_germany
به گزارش «محبت نیوز» در شرایط کنونی اروپا و پس از موج گسترده هجوم پناهجویان مسلمان به قاره سبز اکنون شرایط به گونه ای رقم خورده است که عده‌ بسیاری بر این باورند که همه مسلمانان تروریست نیستند اما درصد بزرگی از حرکات تروریستی که شاهد آن هستیم به وسیله مسلمانان انجام می‌شود.
به گفته منابع خبری مخالفان در اعتراض به موافقت مقامات محلی مبنی بر ساخت مسجد در شهر «ارفورت» آلمان به نصب صلیب‌های چوبی در این مکان پرداختند.
پیش از این حزب «آلترناتیو برای آلمان» درخواست کرده بود تا یک همه‌پرسی محلی برای ساخت این مسجد که در یک منطقه مسکونی واقع است، برگزار شود اما  برخی مقامات مسلمان ترک تبار این منطقه که موافق ساخت مسجد بودند، درخواست این حزب را رد کردند.
بنابراین گزارش، ساکنان این منطقه به دو گروه طرفدار و مخالف ساخت مسجد تقسیم شده‌اند، مخالفان در توجیه اعتراضات خود می‌گویند این مسجد ممکن است باعث افزایش ورود تعداد بیشتری از مهاجران به این شهر شود این در حالی است که طرفداران می‌گویند باید فرصتی به مهاجران داد تا زندگی جدیدی را در آلمان شروع کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar