torsdag 9 mars 2017

نخست‌وزیر مجارستان پناهجویان مسلمان را “اسب تروآی تروریسم” خطاب کرد

نخست‌وزیر مجارستان پناهجویان مسلمان را “اسب تروآی تروریسم” خطاب کرد

دولت مجارستان پناهجویان را در زمان بررسی پرونده های پناهندگی آنها بازداشت می کند.
پناهندگان majar +
به گزارش «محبت نیوز» «ویکتور اربان»، نخست وزیر مجارستان، پناهجویان اروپا را به “اسب تروآی تروریسم اسلامی” تشبیه کرد و گفت تروریست ها در قالب پناهجو وارد خاک اروپا می شوند.
نخست وزیر مجارستان گفت ورود پناهجویان مسلمان به اروپا تهدیدی جدی برای فرهنگ و هویت مسیحیت است. وی در جمع مرزبانان این کشور اظهار کرد: «پناهجویانی که به اروپا می آیند، نمی خواهند با معیارهای اروپایی زندگی کنند و بر اساس فرهنگ و رسوم ما عمل کنند.»
وی افزود: «ما هم اکنون در محاصره پناهجویانی هستیم که برای رسیدن به یک زندگی بهتر به اروپا سرازیر شده اند. موج مهاجرت کندتر شده اما هنوز خاتمه نیافته است. ما باید تا می توانیم مرزهای خود را در برابر ورود پناهجویان تقویت کنیم.»
در همین راستا دولت مجارستان از این پس پناهجویانی را که وارد این کشور می شوند و قصد دارند از این کشور درخواست پناهندگی کنند، در مدت بررسی درخواست آنها به طور موقت بازداشت و در اردوگاههای ویژه ای نگهداری خواهد کرد.
اعلام این تصمیم دولت مجارستان که پارلمان نیز به آن رای مثبت داده است، با واکشن سازمان های بین المللی از جمله کمیساریای عالی پناهندگان شده است. طبق این قانون، پناهجویان امکان تردد آزادانه در داخل این کشور را نخواهند داشت.
شایان ذکر است از زمانیکه این کشور مرزهای خود را به روی مهاجران بسته است تنها نزدیک به ۶۰۰ پناهجو امکان ورود به این کشور را یافته اند که گفته می شود در شرایط بسیار ناگواری در اردوگاههای ساخته شده در منطقۀ مرزی این کشور نگهداری می شوند. مجارستان به تازگی از تصمیم خود برای تقویت موانع مرزی خود و احداث یک حصار دوم خبر داده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar