måndag 13 mars 2017

آغاز بکار مرکز اخراج سریع پناهجویان در آلمان

آغاز بکار مرکز اخراج سریع پناهجویان در آلمان

توماس دیمزیر وزیر داخله آلمان به روز دوشنبه در برلین “مرکز برای حمایت بازگشت” پناهجویان رد شده را افتتاح می کند.
ref_germany2017
به گزارش «محبت نیوز» آلمان فرآیند اخراج پناهجویانی را که درخواست پناهندگی آنان پذیرفته نشده است، تسریع می‌کند و در راستای این سیاست یک مرکز برای اخراج پناهجویان رد شده افتتاح می شود، این مرکز روند اخراج پناهجویانی که درخواست شان رد شده است را تسریع می نماید.
این مرکز در محل بیرونی “اداره آلمان فدرال برای پناهجویان و مهاجرین” در برلین قرار دارد. حکومت آلمان فدرال و ایالات در ۹ فوریه برای ایجاد یک چنین مرکزی به توافق رسیدند.
به گفته دویچه وله، حالا با اوج گیری سیاستهای ضد مهاجرتی در میان بسیاری از سیاستمداران آلمان، توماس دیمزیر وزیر داخله آلمان روز دوشنبه در برلین “مرکز برای حمایت بازگشت” پناهجویان رد شده را افتتاح می کند. این مرکز توسط حکومت آلمان و ایالات ایجاد شده است.
با آغاز فعالیت “مرکز برای حمایت بازگشت” قرار است همکاری حکومت با ایالات آلمان برای برگشت دادن پناهجویانی که تقاضاهای پناهندگی شان رد شده است، افزایش یابد.
دیمزیر وزیر داخله آلمان در جواب به سوال “کی ان ای” آژانس خبری کاتولیک آلمان تاکید کرد که “مرکز برای حمایت بازگشت”، کمک خواهد کرد که جریان بازگرداندن پناهجویان رد شده از آلمان به صورت بهتر از گذشته انجام شود.”
او افزود که ایجاد چنین مرکزی مثلن در مورد تهیه پاسپورت یا تنظیم و تعیین زمان در مورد مکلف بودن پناهجویان رد شده برای ترک کشور، سهولت هایی به میان می آورد.
او گفت که پیش از آن حکومت و مقامات ایالات آلمان از همدیگر انتقاد می کردند که چرا پناهجویانی که تقاضای پناهندگی شان رد می شود سریعن برگشت داده نمی شوند!
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar