fredag 30 september 2016

مدیرمسئول هفته‌نامه یالثارات: سینمای ایران تباه است

مدیرمسئول هفته‌نامه یالثارات: سینمای ایران تباه است

عبدالحمید محتشم از اعضای حزب‌الله در نامه‌ای دو پهلو هم از بازیگرانی که به آنها توهین کرده عذرخواسته هم سینمای ایران را به فساد متهم کرده است.
mohtasham8979
به گزارش«محبت‌نیوز» مدیر مسئول هفته‌نامه یالثارات وابسته به انصار حزب‌الله که به نوشتن مطالب توهین آمیز و فحاشی مشهور است می‌گوید «کارکرد سینمای ایران جز در مواردی استثنایی، برای تباهی و به هلاکت کشاندن نسل‌هاست.»
او در نامه‌ای که به تازگی منتشر شده ضمن عذرخواهی از بازیگرانی که به آنها توهین‌های رکیک کرده خواستار برخورد قضایی با سرپنجه‌های فساد در سینما شده است.
عبدالحمید محتشم که برای انتشار مقاله «سونامی آلبالوهای جنسی چگونه به سینما آمد» در این نشریه عذرخواهی کرد در نامه خود نوشته «اینجانب به عنوان مسئول نشریه اقرار دارم، در انتشار مقاله‌ای با عنوان سونامی آلبالوهای جنسی چگونه به سینما آمد در صفحه ادب و هنر یالثارات اشتباه کرده‌ام. هر چند این اشتباه در خروج از کلی گویی و صرفن منحصر در برخی جملات آن مقال بوده باشد.»
او افزوده «زیرا شأن ذاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسی برتر و منزه‌تر از آن است که در فضای آن، نشریه‌ای از خط قرمز حیای نوشتاری-ولو اندک-عدول کند، هر چند انگیزه‌اش هشدار نسبت به ورطه عفونت بار زشتی فساد سر ریزه شده و نهی از منکر باشد. چه آنکه بیان هر واقعیتی، الزامن مطابق حیا و شرم نیست.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar