onsdag 21 september 2016

سپاه پاسداران از دستگیری 'تروریست های پاکستانی' در جنوب شرقی ایران خبر داد

سپاه پاسداران از دستگیری 'تروریست های پاکستانی' در جنوب شرقی ایران خبر داد

  • 20 سپتامبر 2016 - 30 شهریور 1395
کپی رایت تصویر..
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری "دو تبعه پاکستانی" خبر داده که در قالب "یک تیم ترویستی" وارد خاک ایران شده اند.
روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه، امروز سه شنبه ۳۰ شهریور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "این افراد با استفاده از حمایت‌های مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام (همسایه)، پس از ورود به کشور در چنگال قانون افتادند."
معلوم نیست که منظور اطلاعیه سپاه از "کشورهای معاند نظام"، مشخصا پاکستان بوده یا اینکه کشور دیگری مورد نظر بوده است. ایران، در گذشته پاکستان را به عدم مقابله کافی با نیروهای مسلحی که از خاک این کشور وارد ایران می شوند متهم کرده است.
در اطلاعیه سپاه، همچنین "زنده" دستگیر شدن افرادی که قصد ورود به ایران را داشته اند مورد تاکید قرار گرفته و تصاویری از "سلاح‌ها و تجهیزات ساخت بمب" این افراد منتشر شده است.
"قرارگاه قدس"، یکی از قرارگاه های منطقه ای سپاه پاسداران است که جنوب شرقی ایران را تحت پوشش دارد و با "نیروی قدس" سپاه پاسداران که در خارج از ایران فعالیت می کند تفاوت دارد.
در ماه‌های گذشته، بارها مقام‌های ایران از دستگیری یا کشتن افراد و گروه‌های "تروریستی" و "تکفیری" در نقاط مختلف ایران به ویژه غرب کشور خبر داده‌اند.
روز چهارشنبه سوم شهریور وزیر اطلاعات خبر داده بود که نیروهای ایرانی "فرمانده تیپ موصل داعش" را در غرب کشور کشته‌ و تعدادی از همراهان او را دستگیر کرده‌اند.
در بیانیه امروز سپاه پاسداران، به عضویت دستگیرشدگان در گروه خاصی اشاره نشده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar