torsdag 29 september 2016

وزیر اطلاعات ایران: بیعت با ولی فقیه امتحان الهی است

وزیر اطلاعات ایران: بیعت با ولی فقیه امتحان الهی است

وزیر اطلاعات ایران در سخنانی دو پهلو هم هشدار خامنه‌ای به احمدی‌نژاد برای عدم حضور در انتخابات را ستوده هم بیعت احمدی‌نژاد از این توصیه را امتحان الهی خوانده است.
mahmod_alavi
«محبت‌نیوز»- این روزها موضوع توصیه‌های علی‌خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به محمود احمدی‌نژاد درباره عدم حضور او در انتخابات ریاست جمهوری آینده در رسانه‌های خبری بازتاب زیادی داشته است.
ماجرا از این قرار بود که سفرهای انتخاباتی احمدی‌نژاد که از یک سال پیش به راه افتاده بود این باور را تقویت کرد که او بار دیگر قصد کاندیداتوری دارد، بر همین اساس خامنه‌ای که در انتخابات سال ۸۸ به شدت از او حمایت کرد در درس خارج فقه خود هفته گذشته به او هشدار داد که قید این تصمیم را بزند.
پس از آن نیز محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای اعلام کرد که از فرمان خامنه‌ای تبعیت می‌کند و حالا سید محمود علوی٬ وزیر اطلاعات ایران که در صف اصلاح‌طلبان قرار دارد و مدرک تحصیلی او نیز دکتراست در واکنش به مصلحت‌اندیشی ولی فقیه٬ گفته «نوع واکنش به مصلحت‌اندیشی ولی‌فقیه، یک امتحان الهی است.»
او گفته نشانه ولایتمداری در این است که افراد در هر شرایطی به فرمایشات رهبری عمل کنند و رهبر انقلاب بر جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه تاکید داشته‌اند که این مهم به منظور حفظ وحدت جامعه بوده است. وزیر اطلاعات اضافه کرده مادامی که قدردان ولایت فقیه باشیم، دشمن نمی تواند به کشور آسیب برساند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar