onsdag 21 september 2016

اخوان المسلمین در پی تصرف مجدد “اندلس” با تاسیس مدارس اسلامی!

اخوان المسلمین در پی تصرف مجدد “اندلس” با تاسیس مدارس اسلامی!

به گفته سرویس های اطلاعاتی اروپایی، اخوان المسلمین با بعضی گروه های تروریستی هم ارتباط دارد.
islam_school
به گزارش«محبت نیوز»اخوان المسلمین از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۲۸ زندگی سیاسی مسلمانان در خاورمیانه را تحت تأثیر خود قرار داده است. شعار آن «الله هدف ما، پیامبر رهبر ما، قرآن قانون ما، جهاد شیوه ما، مرگ در راه خدا آرزوی ما» است.
اگرچه افکار رادیکال اخوان المسلمین عقاید نسل های اسلامگرایان را در دو دهه گذشته شکل داده است، اما بخشی از قدرت و اقبال خود را با شکل گیری دیگر اندیشه های اسلامگرایانه در خاورمیانه از دست داده است و اکنون نسل های جوان تر اسلامگرایان سازمان های رادیکال تر را ترجیح می دهند. اما خاورمیانه فقط بخشی از جهان اسلام است. اروپا اکنون به محل پرورش و رشد تفکرات اسلامی و تحولات سیاسی اسلامی تبدیل شده است.
در تازه ترین اقدامات این گروه اسلامگرا و به گزارش روزنامه «کانفیدنشال» جنبش اخوان المسلمین قصد دارد اولین مدرسه اسلامی را در اسپانیا راه اندازی کند.
 این گروه قصد دارد این مدرسه اسلامی را در شهر والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا بعد از مادرید و بارسلونا افتتاح کنند.
لازم به ذکر است که اجرای این پروژه ۲ میلیون یورو هزینه به دنبال دارد که شامل خرید زمین برای مدرسه در فاصله ۱۵ دقیقه از مرکز والنسیا می شود. در حال حاضر برای استخدام اساتید و ساخت محل به مبالغ بیشتری نیاز دارند.
برنامه به این صورت است که تا سقف ۸۰۰ محصل در مدرسه ثبت نام شوند و از دوره پیش دبستانی تا بزرگسالی را در این مدارس تحصیل کنند. قرار است علاوه بر دروس عمومی، زبان عربی و تربیت اسلامی نیز به محصلین تدریس شود. امروز در اسپانیا نزدیک به ۲۸۱،۷ محصل مسلمان مشغول به تحصیل هستند که بیشتر آنها در مناطق خودمختار کاتالونیا، اندولسیا، مادرید و والنسیا سکونت دارند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar