torsdag 22 september 2016

سناتور آمریکایی: ایرانی‌ها به مسیحیت و اصحاب کلیسا علاقه دارند

سناتور آمریکایی: ایرانی‌ها به مسیحیت و اصحاب کلیسا علاقه دارند

او از جمله به “علاقه مردم به مسیحیت” اشاره کرده و گفته به همین دلیل با رهبران کلیسا صحبت خواهد کرد تا ببیند تا چه حد مایل به فرستادن یک نماینده‌ به ایران هستند.
debakis
به گزارش«محبت نیوز»جیم داباکیس، عضو مجلس سنای آمریکا، در گفت‌وگو با یک تلویزیون محلی از سفر خود به ایران خبر داده است. سناتور ایالت یوتا آمریکا که تابستان امسال به ایران سفر کرده است جزئیات بیشتری از این سفر و نحوه گرفتن ویزا را اعلام کرده است.
سناتور داباکیس به تلویزیون کی‌یو‌تی‌وی گفته است که به دعوت یک گروه دانشگاهی به ایران سفر کرده و به محض دریافت دعوت، فورن آن را پذیرفته “چون اگر در دنیای امروز یک شکاف یا سوء تفاهم باشد، این مشکل بین دنیای اسلام و ایالات متحده آمریکا است”.
 داباکیس از مهمان‌نوازی مردم ایران تعریف کرده و گفته است: «مردم ایران عاشق آمریکایی‌ها هستند. هر جا می‌رفتیم دنبالمان می‌آمدند، با ما حرف می‌زدند و ما را به خانه‌هایشان دعوت می‌کردند.»
داباکیس در ادامه گفت: «معلوم نیست اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود و به مسلمانان اجازه ندهد که به آمریکا وارد شوند چه چیزی پیش خواهد آمد.»
این سناتور آمریکایی در سفر خود به ایران و مشاهده برخی از بازارهای ایرانی بسیار متعجب و شگفت زده شده بود. داباکس گفت: «ایرانی‌ها به مسیحیت و اصحاب کلیسا علاقه دارند.»
به همین دلیل بود که زمانی که داباکیس با هیئت ۱۲ نفره همراه خود در ماه می از ایران بازگشت، از گروه‌های مختلف مانند رهبران مردمی و رهبران کلیسا دعوت کرد تا نماینده‌ای به ایران بفرستند.
پیش از این تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا برای سفر به ایران درخواست ویزا داده بودند، اما این درخواست آنها پذیرفته نشده بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar