lördag 24 september 2016

درخواست نوری همدانی از ناهیان منکر: با بدحجابی مقابله کنید

درخواست نوری همدانی از ناهیان منکر: با بدحجابی مقابله کنید

یک مرجع تقلید از اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خواسته با بدحجابی، حقوق‌های نجومی و توهین‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مقابله کنند.
hamedani-amamegozari
به گزارش «محبت نیوز»در ادامه نگرانی های سریالی و رنگارنگ شیخ حسین نوری همدانی٬ اینبار این مرجع وابسته به حکومت از وزارتخانه‌ها خواسته خودشان برخورد با بدحجابی را آغاز کنند و افزوده موضوع حجاب و عفاف نباید این‌قدر ادامه پیدا کند.
وی در دیدار اعضای ستاد «امربه‌معروف و نهی از منکر» که وظیفه پاکسازی عقیدتی در جامعه را بر عهده دارند گفته «هیچ قشر و گروهی تأثیرگذارتر و نقش‌آفرین‌تر از قشر شما نیست.»
این مرجع تقلید از وجود منکرات فراوان در کشور انتقاد کرده و افزوده «باید قشری به وجود آید که مردم را دعوت به خیر و از منکرات نهی کند.»
نوری همدانی اضافه کرده که همه قدرت‌ها باید در سیطره قدرت این قشر باشد. وی از اعضای ستاد «امربه‌معروف و نهی از منکر» خواسته درباره موضوعاتی چون «صیانت یا رد برجام٬ حقوق‌های نجومی و پاسخگویی به توهین‌های شبکه‌های بیگانه» و حتی «دریافت دیرکرد» از سوی بانک‌ها وارد عمل شوند.
این قبیل فتواها برای نهادهای سرکوب به شدت خطرناک است. دو سال پیش سلسله اسیدپاشی‌هایی که در استان اصفهان و تهران به راه افتاد ناشی از سخنرانی یکی از همین شیوخ بود که تعدادی از جوانان بسیجی را تحت تاثیرقرار داد و آنها دست به چنین جنایتی زدند و در نهایت پرونده رسیدگی به آن مسکوت ماند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar