tisdag 29 mars 2016

فرمانده هوافضای سپاه: از حمله خارجی نمی‌ترسیم، نگرانی ما از داخل است

فرمانده هوافضای سپاه: از حمله خارجی نمی‌ترسیم، نگرانی ما از داخل است

  • 28 مارس 2016 - 09 فروردین 1395
کپی رایت تصویرفارس
سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران می‌گوید که این نیروی نظامی از حمله خارجی نمی‌ترسد و نگرانی‌اش از داخل است.
آقای حاجی‌زاده در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون ایران گفته است: "غربی ها، مسئولان را می ترسانند، مسئولان را از تهاجم نظامی و تحریم می‌ترسانند و این ترس، بزرگترین تهدید برای ما است. توصیه ما به مسئولان این است که نترسید و نگران نباشید... فرزندان ملت در نیروهای مسلح هستند که مقابل هرگونه تهاجم با قدرت می ایستند و ما از این موضوع نگرانی نداریم."
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته است: "نگرانی ما از درون کشور، از داخل، از آقازاده‌ها، از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها و از کسانی است که روی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان اثر می‌گذارند."
فرماندهان سپاه در ماه‌های اخیر تاکید کرده‌اند که توافق هسته‌ای نباید به عقب‌نشینی در موارد دیگر منجر شود. از جمله سپاه آزمایش‌های موشکی خود را ادامه داده است و می‌گوید که قطعنامه‌های سازمان ملل متحد در این باره را نمی‌پذیرد.
سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده، که برنامه موشکی سپاه زیر نظر او اداره می‌شود، با بی اثر دانستن تحریم‌های مرتبط با برنامه موشکی گفته است: "ما قبلا هم اعلام کرده‌ایم که اگر دور تا دور کشور ما را حصار بکشند تولید موشک در ایران متوقف نخواهد شد."
او گفته است در دو سال اخیر "اشتباهی" در ایران رخ داده که برخی از مانورهای نظامی پوشش رسانه‌ای نداشته‌اند. او گفته است این اشتباه به گستاخی آمریکا منجر شده است.

مطالب مرتبط

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar