lördag 26 mars 2016

دعا به وقت گرینویچ برای سلامتی علی‌‌خامنه‌ای


دعا به وقت گرینویچ برای سلامتی علی‌‌خامنه‌ای

همزمان با ایام نوروز انجمن اسلامی دانشجویی لندن با همکاری سفارت ایران در این شهر مرکزی را با عنوان «کانون توحید لندن» افتتاح کردند.
lodon1
به گزارش «محبت‌نیوز» در مراسم افتتاحیه این کانون ۳۰۰ مهمان ایرانى و خارجی و رئیس مرکز اسلامی و کاردار سفارت ایران در لندن حضور داشتند. از جمله برنامه‌هایی که در این مراسم برگزار شده طرحی بوده با عنوان «به آقا بگویید حرف از رفتن نزند»!
خبرگزاری «تسنیم» در شرح آن نوشت این طرح اعضا را دعوت به ثبت کردن اثر انگشت خود بر روى چفیه‌اى کرده بود که بر روى آن جمله معروف یک جانباز مبنى بر حرف از رفتن نزدن خامنه‌ای نوشته شده بود و رئیس مرکز اسلامی و کاردار سفارت ایران در لندن نیز اثر انگشت خود را بر روی این چفیه ثبت کردند.
همزمان این دانشجویان در نامه‌ای به خامنه‌ای نوشته‌اند ما جوانان انقلابی در پناه خدا برای حفظ طولانی ترین و تنها ترین حکومت با ثبات اسلامی بعد از مبعث رسول الله یعنی علی خامنه‌ای در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم. در این نامه از خامنه‌ای به عنوان «بزرگ ترین» سیاست مدار جهان از منظر رجال سیاسی خارجی و بزرگترین پدر روحانی آزادی خواهان مسلمانان جهان نام برده شده است.
برگزاری چنین مراسمی با این حجم مهمان در لندن در حالیست که در روزهای گذشته گزارش شد تعدادی از سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی در بعضی کشورها به علت کمبود بودجه تعطیل شده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوکبالاترین

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar