tisdag 22 mars 2016

برخورد وحشیانه گروه «دولت اسلامی» با زنان مسیحی و دیگر اقلیت دینی


برخورد وحشیانه گروه «دولت اسلامی» با زنان مسیحی و دیگر اقلیت دینی

دولت اسلامی بازارهای گسترده برده فروشی را در عراق ایجاد کرده است که در آنجا زنان اسیر را به هزاران دلار می فروشد
به گزارش «محبت نیوز» مسیحیان عراقی که به تازگی از این کشور به فرانسه پناه برده اند، از برخورد وحشیانه گروه «دولت اسلامی» با مسیحیان و ایزدی ها بویژه زنان این اقلیت های دینی خبر داده اند.
همچنین پناه جویان عراقی که در اردوگاهی در مرزهای ترکیه و عراق نگهداری می شوند، فاش کردند که عناصر تروریست دولت اسلامی، در روستاهای عراقی که آن ها را اشغال کرده اند، بازارهای برده فروشی ایجاد می کنند تا زن های اسیر شده را برای سوء استفاده، به هزار دلار بفروشند.
پناه جویان عراقی در گفت وگو با شبکه «لایف نیوز» روسیه تاکید کردند که عناصر دولت اسلامی، در این بازارها، هرکدام از زنان و دخترانِ ربوده شده -اعم از عرب یا کرد- را هزار دلار می فروشند و آن ها را پس از فروش به شهرهای رقه در سوریه یا موصل در عراق می فرستند.
یک دختر ایزدی که به مدت یک سال نزد عناصر دولت اسلامی اسیر بود، سازوکار داعشی ها برای تضمین سودجویی از فروش زنان و جلوگیری از بارداری آنان را برای روزنامۀ آمریکایی «نیویورک تایمز» توضیح داد. وی به نیویورک تایمز گفت: آن ها، مرا مجبور می کردند روزی یک قرص ضد بارداری بخورم و علاوه بر آن هر ماه یک بسته قرص ضد بارداری به ما می دادند و وقتی زنی به شخص دیگری فروخته می شد، بستۀ قرص نیز به همراه او فروخته می شد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوک

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar