onsdag 30 mars 2016

حمایت‌های مالی جمهوری اسلامی به مسلمین کرواسی هم رسید!

حمایت‌های مالی جمهوری اسلامی به مسلمین کرواسی هم رسید!

برگزاری جشن صدمین سال ورود اسلام به کرواسی با پول ایران!
کرواسی
به گزارش «محبت‌نیوز» خبرگزاری تقریب عنوان کرده رییس جامعه اسلامی کرواسی از ایران و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی برای حضور در جشن‌های یکصدمین سال ورود اسلام به کرواسی، دعوت کرده است.
عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کروواسی در دیدار مهدی رضا، رایزن فرهنگی ایران در این کشور، ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی از مجموعه برنامه‌های مرکز اسلامی کرواسی از حمایت‌های ایران برای انتشار کتاب «فرهنگ جامع مسلمانان کرواسی» قدردانی کرد.
به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی کمک‌های قابل توجهی به این مرکز نموده چون به گفته «عزیز حسنویچ» تاکنون حضور رئیس جمهور کروواسی، نماینده ویژه رئسای جمهور بوسنی و ترکیه و مقامات عالیرتبه ایران، سفرای کشورهای مسلمان در کروواسی، رییس و اعضای پارلمان کرواسی و شهردار زاگرب و همچنین حضور ارکستر سمفونیک کشورهای بوسنی، کروواسی و ترکیه در این مراسم حتمی شده است و امیدواریم شاهد حضور گروه ارکستر سمفونیک ایران هم در این مراسم حاضر خواهند بود.
همچنین قرار است در سال جاری برنامه‌های متعددی به مناسبت یکصدمین سالگرد به رسمیت شناخته شدن اسلام در کرواسی برگزار شود که افتتاحیه این مراسم در اوایل اریبهشت، با برگزاری ویژه برنامه‌ای در پارلمان کرواسی برگزار خواهد شد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar