söndag 29 januari 2017

ترامپ از نهادهای امنیتی آمریکا خواست طی ۳۰ روز طرحی برای نابودی داعش ارائه کنند

ترامپ از نهادهای امنیتی آمریکا خواست طی ۳۰ روز طرحی برای نابودی داعش ارائه کنند

دونالد ترامپ روز شنبه سه فرمان تازه را درباره فعالیت لابی‌ها، گروه موسوم به “دولت اسلامی” و شورای امنیت ملی آمریکا امضا کرد.
دونالد ترامپ، اراده
به گزارش«محبت نیوز» دونالد ترامپ روز شنبه تاکید کرد که فرمانش مربوط به مسلمانان نمی‌شود اما ممنوعیت‌های مربوط به این قانون با “سخت‌گیری شدید” اعمال خواهد شد و بررسی پیشینه متقاضیان ورود به آمریکا که به گفته او پیشتر انجام نمی‌شده، “باجدیت” انجام خواهد شد.
دونالد ترامپ، در ادامه صدور فرمان‌های اجرایی خود در مقام ریاست‌جمهوری ایالات متحده، از وزارت دفاع، ریاست ستاد مشترک ارتش و دیگر نهادهای امنیتی آن کشور خواسته است تا طی ۳۰ روز، طرحی را برای مقابله و نابودی گروه موسوم به «حکومت اسلامی» نیز ارائه کنند. این فرمان اجرایی همچنین خواستار ارائه جزئیات کامل در مورد هزینه‌های این طرح شده‌است.
رویترز می‌گوید جیمز متیس، وزیر دفاع ایالات متحده خواستار رویکردی شدیدتر برای مقابله با اسلامگرایان داعش است، اما نحوه اجرای این رویکرد هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.
در همین زمینه ژان‌مارک اِرو، وزیر امورخارجه فرانسه روز شنبه ٢٨ ژانویه پس از گفت‌وگو با زیگمار گابریل، همتای آلمانی‌اش در پاریس گفت که تصمیم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به ویژه محدودیت ورود پناهجویان، فرانسه و آلمان را نگران کرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar