tisdag 31 januari 2017

دونالد ترامپ: قاضی جدید دیوان عالی آمریکا محبوب مسیحیان می شود

دونالد ترامپ: قاضی جدید دیوان عالی آمریکا محبوب مسیحیان می شود

هر دو نامزد احتمالی پست قضاوت دیوان عالی آمریکا از مخالفان قانون آزادی سقط جنین و تساوی حقوق برای هم‌جنس‌گرایان هستند.
divan_usa
به گزارش«محبت نیوز» بنا به گزارش ها، جانشین آنتونین اسکالیا، قاضی فقید دیوان عالی آمریکا، روز ۸ فوریه معرفی خواهد شد.
دونالد ترامپ، روز سه شنبه ۱۲ بهمن‌ در مصاحبه‌ای با رادیوی CBN که به کلیسای پروتستان آمریکا نزدیک است، گفت گزینه‌ی او هر چند که “صد در صد” نظرات پروتستان‌ها را نمایندگی نمی‌کند، ولی “مسیحیان او را دوست خواهند داشت”.
به نقل از دویچه وله، دونالد ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود برای دستیابی به مقام ریاست‌جمهوری قول داده بود که در صورت پیروزی یک قاضی محافظه‌کار را بر مسند قضاوت فدرال بنشاند.
مایک پنس، معاون ترامپ، در تظاهرات سالانه‌ی مخالفان قانون آزادی “سقط جنین” نیز که روز ۲۸ ژانویه سال جاری میلادی برپا شد، گفت که ترامپ در نظر دارد، یک قاضی محافظه‌کار را برای اشغال این کرسی معرفی کند تا راه برای لغو قانون آزادی سقط جنین هموار شود.
گمان می‌رود که نیل مک گیل گورش، قاضی معروف ایالت دنور، و ویلیام پرایور، از دادگاه تجدید نظر فدرال آتلانتا، که هر دو از مخالفان قانون آزادی سقط جنین و تساوی حقوق برای هم‌جنس‌گرایان هستند، به عنوان گزینه‌های دونالد ترامپ معرفی شوند.
در حال حاضر به نظر می رسد حقوق مرتبط با سقط جنین تضمین شده است. در ماه ژوئن، این دیوان قانون سقط جنین در تگزاس را با پنج رأی در مقابل سه رأی رد کرد. وجود یک قاضی جدید مخالف با حق سقط جنین این شرایط را سخت تر می کند اما آیا می تواند این روند را تغییر دهد؟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar