fredag 20 januari 2017

غسل تعمید هزاران مسیحی در آبهای یخ زده مسکو+ویدئو

غسل تعمید هزاران مسیحی در آبهای یخ زده مسکو+ویدئو

بسیاری از مردم روسیه در حالی که دمای هوای هفته های آخر ماه ژانویه در مناطقی تا منفی ۲۰ درجه می‌رسید، برهنه در آب یخ فرو رفتند.
moscow_rusia
به گزارش«محبت نیوز» تقریبن ۹۰ هزار نفر از مسیحیان ارتدوکس مسکو در شب عید غسل تعمید عیسی مسیح در در رودخانه ها وبرکه های یخ زده این شهر آب تنی کردند.
مسیحیان ارتدوکس روسیه هر ساله این مراسم تعمید را برگزار می کنند، در همین رابطه یک کشیش در میدان انقلاب شهر مسکو مراسم غسل تعمید در آب یخ‌زده امسال را افتتاح کرد. در این محل یخ روی آب به شکل یک صلیب بریده شده بود. در ادامه شهروندان در سرمای منفی ۱۷ درجه و در حالی که برف ملایمی می‌بارید، برهنه وارد این آب شدند.
آب‌تنی در آب های یخ‌زده در روسیه در رودخانه‌ها و دریاچه‌های یخ‌زده یا در استخرهایی که به این منظور آماده شده‌اند، انجام می‌شود. شرکت‌کنندگان در مراسم نباید بیماری دستگاه گردش خون داشته یا الکل نوشیده باشند.
به نقل از اسپوتنیک روسیه، بهاعتقاد اتودکس ها در این روز صدای پدر آسمانی بر فراز آب های رود اردن از ماهیت الهی عیسی مسیح خبر داد. همچنین مسیحیان در این روز به خاطر می آورند که چگونه یحیی تعمید دهنده، عیسی  مسیح را در آبهای رود اردن غسل تعمید داد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar