onsdag 18 januari 2017

لیست بین المللی کسانی که بیشتر از همه الهام بخش جهان بوده اند منتشر شد

لیست بین المللی کسانی که بیشتر از همه الهام بخش جهان بوده اند منتشر شد

در این فهرست پاپ فرانسیس چهارم شد و هیات داوران اعلام کرد که رهبری «متواضعانه» او کلیسای کاتولیک را تغییر داده و بهتر کرده است.
شخص
به گزارش«محبت نیوز» در این لیست بین المللی، زنی که پسری دو ساله را نجات داد که توسط قبیله اش طرد شده بود، توانست در صدر قرار بگیرد. آنیا رینگرن لاون که یک فعال اهل دانمارک است، در ماه فوریه یک پسر بچه اهل نیجریه را به فرزندخواندگی قبول کرد در رتبه اول لیستی ۱۰۰ نفره قرار گرفت.
جورج کیندل سردبیر مجله اووم که مسئولیت هدایت هیات داورانی را بر عهده داشت که افراد این لیست را انتخاب کردند، می گوید: «آنیا رینگرن لاون نمادی از امید و الهام بخش ترین انسان سال ۲۰۱۶ است. وقتی او این فرزند گرسنگی کشیده را دید، مثل یک انسان رفتار کرد و الهام بخش میلیون ها نفر شد. تلاش های ادامه دار او برای کمک کردن به کودکان رهاشده نیجریه به ما امید می دهد و ما را تشویق می کند که مثل او رفتار کنیم.»
پس از وی، باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده در رتبه دوم لیست جای گرفت. هیات داوران اعلام کرد که او نمادی از «صلح، تحمل و آزادی» است.
شارلیز ترون بازیگر و انسان دوست در رتبه سوم این لیست قرار گرفت که دلیل اصلی اش تلاش های او در مقابله با ایدز و اچ آی وی در کشور بومی اش یعنی آفریقای جنوبی بود.
پاپ فرانسیس چهارم شد و هیات داوران اعلام کرد که رهبری «متواضعانه» او کلیسای کاتولیک را تغییر داده و بهتر کرده است.
لئوناردو دی کاپریو لیست پنج نفر اول را کامل کرد که به خاطر نتیجه تمام تلاش های او برای مبارزه با تغییرات اقلیمی بود.اما در نهایت دالایی لاما رهبر بودائیان تبت نیز در  این لیست عنوان ششم را به خود اختصاص داد.
مجله اووم در کشورهای آلمان، اتریش و سوییس توزیع می شود اما نسخه آنلاین آن به  صورت رایگان در دسترس مخاطبان است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar