torsdag 19 januari 2017

ادعای عجیب تئوریسین اصولگرا: یک مسلمان خراسانی آمریکا را کشف کرد!

ادعای عجیب تئوریسین اصولگرا: یک مسلمان خراسانی آمریکا را کشف کرد!

پیش از این نیز یک پژوهشگر لبنانی ادعا نمود که که قبل از ورود کریستف کلمب به قاره جدید، مسجدی در کوبا وجود داشت!
rahimpur2017
به گزارش«محبت نیوز» حسن رحیم‌پور ازغدی، از تئوریسین های جناح اصولگرا مدعی شد: «طبق تحقیقی که انجام دادم قاره آمریکا را یک مسلمان خراسانی کشف کرد نه کریستف کلمب.»
وی در جلسه آموزشی پیوست فرهنگی و اجتماعی در تحقق شهر اسلامی اظهار داشت: «باتوجه به اینکه بیش از ۶۰درصد بزرگان دنیای اسلام از سرزمین خراسان بزرگ رشد پیدا کردند، در همین راستا، شهر مشهد مهد پرورش چهره‌های کشوری و بین المللی شناخته شده و زمینه ساخت تمدن اسلامی از این شهر شکل گرفته است.»
ازغدی افزود: «در همین راستا تحقیقی انجام دادم که کریستف کلمب امریکا را کشف نکرد، بلکه یک مسلمان خراسانی بوده که به امریکا رفته و این قاره را کشف کرده است.»
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: «طبق آخرین تحقیقات بدست آمده از خاطرات غربی‌ها مشاهده می‌شود پول عربی در این قاره پیدا شده است.»
گفتنی است که پیش از این نیز «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوراسلامگرای ترکیه نیز با طرح ادعایی مشابه مدعی شد کاشف قاره آمریکا «کریستف کلمب» نبوده است بلکه یک مسلمان این قاره را کشف کرده است.
البته اردوغان و ازغدی در مطرح نمودن این ادعا تنها نیستند. دکتر «یوسف مروه» از پژوهشگران لبنانی نیز این موضوع را تصدیق می کند. یوسف مروه از جمله پژوهشگرانی است که اعتقاد دارد غرب در همه امور به ویژه علم و دانش از مسلمانان تاثیر گرفته است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar