torsdag 26 januari 2017

نماینده مجلس خبرگان: مسیحیان با پول مسلمانان را جذب می‌کنند

نماینده مجلس خبرگان: مسیحیان با پول مسلمانان را جذب می‌کنند

یک عضو مجلس خبرگان ادعا کرده مسیحیان در جنگ‌های صلیبی کتاب‌های مسلمانان را غارت کردند و از روی آنها به علم و پیشرفت رسیده‌اند.
nazir_ahmad_salami
به گزارش«محبت‌نیوز» مولوی نذیراحمد سلامی، عضو مجلس خبرگان در نشستی که عصر روز، چهارم بهمن ۱۳۹۵ برگزار شد با بیان اینکه در قرون وسطی دنیای غرب در جهل و تاریکی به سر می‌برد مدعی شده، «پس از جنگ‌های صلیبی، دنیای مسیحیت گنجینه علمی مسلمانان را سوزاند و مقداری دیگر از کتب اسلامی را به غارت برده و از آسیا به اروپا منتقل کرد».
به گفته او «مبنای پیشرفت علوم همین گنجینه‌های به غارت رفته در جنگ‌های صلیبی بود. متاسفانه امروزه بسیاری از مسلمانان به دلیل پیشرفت‌های علمی اروپا را الگوی خود می‌دانند و پیرو آنها هستند».
وی تاکید کرده، ما نباید فراموش کنیم که مبنای پیشرفت غرب کتاب‌های ما مسلمانان بود، بنابراین باید دوباره به اقتدار خود در همه علوم بازگردیم.
نذیراحمد سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیاری از سرمایه‌های کشورهای مسلمان در اختیار دشمنان اسلام قرار دارد و در جوامع اسلامی فقر نیز بیداد می‌کند ادعا کرده «کار به جایی رسیده که مسیحیان با توزیع پول، امکانات و کالا میان فقرای مسلمان آنها را به سمت مسیحیت سوق می‌دهند».
حال باید دانست که جنگ های مذهبی بین گروه‌های اسلامی در سوریه و عراق و… موجب فرار میلیون‌ها مسلمان جنگ زده به سمت کشورهای اروپایی شده است و این در حالیست که اروپایی ها نه تنها برای جذب پناهجویان و آوارگان مسلمان پولی خرج نمی‌کنند، بلکه بلعکس این مسلمانان هستند که با تمام دشواری و مصائبی که در مهاجرت وجود دارد آن را به ادامه زندگی در بلاد اسلامی و هم‌کیش ترجیح می‌دهند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar