torsdag 26 januari 2017

پولِ مسلمانان عرب حوزه خلیج فارس و حذف «صلیب» از لوگوی رئال مادرید!

پولِ مسلمانان عرب حوزه خلیج فارس و حذف «صلیب» از لوگوی رئال مادرید!

در لوگوی جدید رئال مادرید دیگر اثری از صلیب بالای این لوگو نیست و باشگاه رئال این کار را برای جلب رضایت مشتریان مسلمانِ پیراهن های این باشگاه اسپانیایی انجام داده است
logo_madrid
به گزارش«محبت نیوز» همکاری‌های مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با «باشگاه رئال مادرید» موجب تغییرات تدریجی در نمادهای این باشگاه شده است و پس از زمزمه‌های تغییر نام ورزشگاه بزرگ و معروف سانتیاگو برنابئو اکنون لوگوی این باشگاه هم دستخوش تغییراتی شده است، ظاهرن حساسیت های افراطی برخی از مسلمانان نسبت به صلیب مسیحیان پایانی نداشته و برای روبرو نشدن با سمبل های مسیحی حاضرند هر نوع هزینه کلانی را متقبل گردند.
حالا در خبرها آمده است که رئال مادرید «صلیب» روی لوگویش را برای فروش محصولاتش در کشورهای خاورمیانه نظیر امارات،عربستان، قطر، کویت، بحرین و عمان حذف کرد.
شرکت مارکا که محصولات رئال را در خاور میانه می فروشد اعلام کرده که مخالفت کشورهای حاشیه خلیج فارس با محصولاتی که صلیب دارند باعث این تصمیم بوده است. روزنامه مارکا مدعی شده است که این تغییر در پی مراودات مالی این باشگاه با یک بانک اماراتی و در جهت احترام به مسلمانان جهان صورت گرفته است.
این باشگاه طبق قراردادی که با یکی از نمایندگی های فروش خود در غرب آسیا بسته است و برای جلب نظر طرفدارانش در خاورمیانه که عمدتن مسلمان هستند، قبول کرده است که پیراهن هایش را در این منطقه با لوگویی متفاوت به فروش برساند.
بر این اساس قرار است که پیراهن های رئال مادرید در منطقه خاور میانه با لوگویی که در آن علامت صلیب از روی تاج سلطنتی برداشته شده توزیع شود.
این اقدامات البته چندان از سوی طرفداران اسپانیایی رئال و مطبوعات این کشور مورد استقبال قرار نگرفته است. آنان درتغییر لوگوی رئال واکنش نشان داده و نوشته اند: «باشگاه رئال مادرید به خاطر جلب هوادار در دنیا حاضر است هویت خود را تغییر دهد و این اصلن اتفاق خوبی نیست»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar