fredag 20 januari 2017

جعفر سبحانی: درهای فساد باز شود نظام سست می‌شود

جعفر سبحانی: درهای فساد باز شود نظام سست می‌شود

یکی از مرجع تقلید به وزیر ارتباطات گفته به فکر ساماندهی وضع فضای مجازی باشد چون به اعتقاد او باعث فساد می‌شود و فساد هم نظام را سست می‌کند.
sobhani_akhond
به گزارش«مبحت‌نیوز» جعفر سبحانی که به موضع‎گیری‌ها تندش شناخته می‌شود‌ در جلسه درس خارج اصول خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اعلام نارضایتی از وضع فضای مجازی در ایران گفت، اینترنت تهدیدی برای کودکان و جوانان است و در شرایط کنونی همه مفاسد به راحتی به خانه‌ها نفوذ می‌کند.
او با تأکید بر اینکه وزیر اطلاعات باید زمینه فضای مجازی باید به فکر راه چاره باشد گفت: «درهای فساد را باز گذاشتن سبب می‌شود نظام سست شود نظام ما نظام اسلامی است از همین رو جوانان و کودکان باید مؤمن و مسلمان باشند».
این مرجع تقلید حکومتی افزود، در حال حاضر همین موبایل می‌تواند مرکز فساد باشد چرا که وسیله‌ای در دسترس برای همه مردم است از همین رو مسئولان به فکر چاره‌اندیشی باشند.
در ایران مراجع و حوزویان همواره از اصلی‌ترین مخالفان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هستند و به ظن آنها اینترنت از اصلی‌ترین دلایل فساد است، اما کمتر در مورد ریشه‎های فساد اقتصادی و اجتماعی اظهار نظر می‌کنند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar