lördag 28 januari 2017

“مسیحیان” در اولویت برنامه های پناهجو پذیری “دونالد ترامپ” قرار گرفتند

“مسیحیان” در اولویت برنامه های پناهجو پذیری “دونالد ترامپ” قرار گرفتند

دونالد ترامپ در مورد تدابیری که برای بررسی سابقه متقاضیان به اجرا گذاشته خواهد شد چیزی نگفت اما در روز جمعه گفت که به مسیحیان سوریه که خواستار پناهندگی باشند اولویت داده خواهد شد.
مغلوب ساختن پیشی جستن کتاب مقدس-620x371
به گزارش«محبت نیوز» دونالدترامپ روز جمعه در خصوص برنامه های جدید پناهجویی ایالات متحده آمریکا گفته: «با اشاره به این که مسیحیان سوریه بیش از دیگران در معرض اقدامات تروریستی هستند در اولویت پناهندگی آمریکا قرار می گیرند.»
وی افزود: «تروریست های اسلامگرا سر همه را قطع می کنند، اما سر مسیحی ها را جلوتر از بقیه. فکر می کنم این عادلانه نباشد. بنابراین، ما به مسیحیان کمک خواهیم کرد».
دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی بارها وعده داده بود که از مسیحیان خاورمیانه حمایت کند، اما اظهارات جدید او پس از آن مطرح شده است که او با امضای فرمانی ورود مهاجران از برخی کشورهای اسلامی از جمله سوریه را به آمریکا ممنوع کرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: «من درحال ایجاد تدابیر تازه بررسی (سابقه) افراد هستم تا جلوی ورود تروریست های رادیکال اسلام گرا به ایالات متحده گرفته شود.»
آمریکا سال گذشته ۳۸ هزار و ۹۰۱ مهاجر مسلمان و ۳۷ هزار و ۵۲۱ مهاجر مسیحی پذیرش کرده است. ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن از مهاجران به آمریکا سوری بوده اند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar