tisdag 17 januari 2017

پرچم “جمهوری اسلامی” به عنوان “پادری” در سایت آمازون به فروش می رسد

پرچم “جمهوری اسلامی” به عنوان “پادری” در سایت آمازون به فروش می رسد

به نقل از نظر یکی از کاربران این سایت، اینگونه تعبیر میشود که پرچم ایران فقط برای زیر پا انداختن مردم در جلوی درب خانه مناسب است.
636200768486675447
به گزارش«محبت نیوز» سایت آمازون اقدام به فروش پرچم جمهوری اسلامی به‌ عنوان موکت پادری کرده است؛ مدیران آمازون چندی پیش هم ناچار شدند از دولت و مردم هند بابت اقدامی مشابه معذرت‌خواهی کنند؛ در آن زمان بعد از تهدید آمازون توسط وزارت امور خارجه هند، این سایت ضمن معذرت خواهی رسمی، اعلام کرد که پادری‌هایی که در آمازون به فروش گذاشته شده با نقش پرچم بسیاری از کشورهای جهان می باشد اما به درخواست دولت هند، فروش موکت پادری با نقش پرچم هند را از سایت خود حذف کرد.
گفتنی است در این سایت معروف یکی از فروشندگان پادری و موس با تصویر پرچم ایران را می فروشد و فروشنده دیگری پادری را به صورت جداگانه می فروشد و استقبال خوبی هم از پادری با نماد جمهوری اسلامی در این سایت شده است.
البته در مورد جمهوری اسلامی نظرات کاربران قدری متفاوت است و با فروش پرچم جمهوری اسلامی در آمازون بسیاری از کاربران این سایت، اینگونه تعبیر می کنند که پرچم جمهوری اسلامی فقط برای زیر پا انداختن مردم در جلوی درب خانه مناسب است.
این پرچم در حقیقت بیانگر اسلامی بودن حکومت در ایران است و در آن از واژگان عربی و نماد غیر ایرانی استفاده شده است. در اصل هجدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۵۸ (۱۹۷۹ میلادی) در مورد پرچم رسمی کشور گفته شده‌است که پرچم رسمی کشور از سه رنگ سبز، سفید و سرخ تشکیل می‌شود و نشان جمهوری اسلامی (تشکیل شده با حرف الله) در وسط آن قرار دارد و باید دانست در این پرچم «اسلامگرایی» در ایران بر باقی موارد ترجیح داده شده است.
شایان ذکر است چندی پیش نیز توزیع دستمال کاغذی با طرح پرچم ایران در کویت خبرساز شده بود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar