måndag 23 januari 2017

اسقف ایتالیایی، سیاست دولتهای اروپایی در قبال پناهجویان مسلمان را احمقانه خواند ا

اسقف ایتالیایی، سیاست دولتهای اروپایی در قبال پناهجویان مسلمان را احمقانه خواند

اسقف ایتالیایی پیش بینی کرد که اروپا به دلیل بحران پناهندگی و مهاجرت به یک سرزمین اسلامی تبدیل شده و همه اروپایی ها مسلمان خواهند شد.
osghof
به گزارش«محبت نیوز» یک استقف ایتالیایی به نام “مونسینیور کارلو لیبراتی” با انتقاد از سیاست های مهاجرتی اتحادیه اروپا که سبب افزایش تعداد مسلمانان در این قاره شده است، پیش بینی کرد که اروپا به دلیل بحران پناهندگی و مهاجرت به یک سرزمین اسلامی تبدیل شده و همه اروپایی ها مسلمان خواهند شد.
به نوشته وب سایت ایران جوان، او همچنین ترویج سکولاریسم را در کاهش تعداد کاتولیک ها مقصر دانست.
بر اساس آمار رسمی، در سال ۱۹۷۰، تنها دو هزار مسلمان در ایتالیا زندگی می کردند اما تعداد آنها به ۲ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
لیبراتی گفت: «تا ۱۰ سال دیگر همگی به دلیل حماقت مان، مسلمان خواهیم شد. ایتالیایی ها و اروپایی ها مانند بت پرستان و ملحدین زندگی می کنند. قوانینی که آنها تصویب می کنند بر ضد دستورات خداوند است. این انحطاط اخلاقی و مذهبی به نفع اسلام است.ایمان مسیحیان تضعیف شده است. کلیسا مانند سابق فعالیت نمی کند. این اشکالات راه را برای نفوذ اسلام هموار می کند. آنها فرزندان زیادی به دنیا می آورند ولی ما نه.»
لیبراتی همچنین گفت: «ما بدون تامل و سریع به کسانی که از خارج به کشورمان وارد می شوند کمک می کنیم. اما ایتالیایی های فقیری که غذایشان را در میان زباله ها جستجو می کنند فراموش کرده ایم. ما به سیاست هایی نیاز داریم که جوانان و بی کاران ایتالیایی را در اولویت قرار بدهد.»
ایتالیا طی چند سال اخیر به یکی از مقصدهای محبوب مهاجران مسلمان تبدیل شده است. طی دو سال گذشته، حدود ۳۳۰ هزار نفر از آفریقا، خاورمیانه و آسیا از راه دریا خود را به ایتالیا رسانده اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar