tisdag 17 september 2019

مصالحه‌ «صدرالسارقین» با «سید محرومان» در پرونده «اکبر طبری» به دستور بیت رهبری


مصالحه‌ «صدرالسارقین» با «سید محرومان» در پرونده «اکبر طبری» به دستور بیت رهبری

مصالحه‌ «صدرالسارقین» با «سید محرومان» در پرونده «اکبر طبری» به دستور بیت رهبری
«آمدنیوز»- فرایند بازداشت «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه چند ماه پیش آغاز و او به همراه چند تن از نزدیکانش توسط «عباسی» بازپرس شعبه ۵ بازپرسی کارکنان دولت بازداشت و دربند دو- الف در اختیار ضابطین سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت. نتایج اعترافات تکان‌ دهنده‌ی «اکبر طبری» که تعدادی از این اعترافات در «آمدنیوز» نیز منتشر شده، پای عده‌ای از خواص از جمله «برادران لاریجانی»، «عباس جعفری دولت آبادی»، «رضا» فرزند «غلامحسین محسنی اژه‌ای»، پسر «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور و ... را به میان کشیده که ھمین موضوعات و فشارھا، باعث مکاتبه‌ی معروف «صادق لاریجانی» و تهدید بیت رهبری با ارسال فیلم دو ساعته‌ی مفاسد خانواده «علی خامنه‌ای» گردید. 
طبق معمول در این‌جای کار، مقامات ارشد نظام وساطت کرده و قرار شد برای حفظ انقلاب و اسلام، موضوع به ھمین افرادی که بازداشت شده‌اند و بازیچه‌ و افراد میانی مفاسد کلان بوده‌اند، خلاصه شده و حداکثر با بازداشت چند قاضی این مختومه شود. 
بنابر گزارش منابع خبری «آمدنیوز»، طی دو ماه گذشته بازداشت شدگان از سوی سازمان اطلاعات سپاه (ساس) و بازپرس، طوری تحت فشار قرار گرفته‌‌اند که حتی امکان تماس با خانواده‌ی خود را هم نداشته و ھم‌چنان در زندان انفرادی به سر می‌برند تا با بر عهده گرفتن مسائل و تخلفات کلان، موضوع به ھمین افراد ختم شود. 
از سوی دیگر قرار است پرونده‌ھای دیگری از جمله پرونده «شبنم نعمت‌زاده» طوری بزرگ‌نمایی شوند که جامعه و مردم، موضوع درگیری تیم «رئیسی و لاریجانی» و اختلافات مهم پشت پرده‌ی نظام را فراموش کنند. 
اسناد، مدارک و اطلاعاتی از این پرونده از طریق کانال‌های «آمدنیوز» مستقر در سازمان اطلاعات سپاه و شورای‌عالی امنیت ملی به این رسانه ارسال شده که ممکن است پس از جمع‌بندی نهایی «شورای همکاران آمدنیوز» در این رسانه منتشر شود. 
این پرونده شامل مفاسد کلان مالی «عباس جعفری دولت آبادی» دادستان فاسد پیشین تهران، پرونده «محسن جعفری» فرزند «محمدعلی جعفری» فرمانده پیشین سپاه پاسداران در بانک سرمایه و پرونده فساد «رضا محسنی اژه‌ای» فرزند «غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضائیه است که در موضوع کارچاق کنی برای قوه قضاییه در حال تکمیل است. 
هم‌چنین افراد بی‌گناهی در خصوص مفاسد این افراد بازداشت شده‌اند که هم‌اکنون تحت فشارهای امنیتی برای اقرار در کار انجام نداده هستند. بنابر اخبار رسیده از بند دو - الف سازمان اطلاعات سپاه و برخلاف شایعاتی که برخی مواقع در خصوص برخورد با زندانی‌ها مطرح می‌شود، تعدادی از کارمندان دون پایه‌ی سابق قوه قضائیه نزدیک به سه ماه است که توسط بازپرس «عباسی» تحت بازداشت و فشار برای اعترافات اجباری ھستند تا به مانند آن‌چه اخیرا در پرونده‌ی ترور دانشمندان هسته‌ای مطرح شده، به ھرچه که مد نظر مأموران اطلاعات سپاه است اعتراف کنند تا بدین وسیله از افراد اصلی فوق الاشاره 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar