fredag 27 september 2019

یک مقام امنیتی صحت فیلم غیراخلاقی منتسب به نماینده سابق مجلس ایران را تایید کرد

یک مقام امنیتی صحت فیلم غیراخلاقی منتسب به نماینده سابق مجلس ایران را تایید کرد

العربیه :با انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده سابق مردم بهشهر در مجلس ایران، یک مقام آگاه امنیتی تلویحا صحت این فیلم را تایید کرد، او با «قربانی» خواندن این نماینده، به مقامات و مسئولان توصیه کرد در ارتباطات شخصی مراقب «اقدامات سوء دشمن» باشند.

بر اساس گزارش خبرگزاری میزان،جمعه 27 سپتامبر 2019، یک مقام آگاه امنیتی صحت فیلم غیراخلاقی منتشر شده در فضای مجازی، منتسب به نماینده دوره هشتم و نهم مجلس ایران را تلویحا تایید کرد و انتشار آن را توسط مصطفی میرشفیعی دانست. فردی که قبلا مشاور رئیس جمهور، حسن روحانی بود و به گفته این مقام آگاه امنیتی، به اتهام جاسوسی حکم اعدام برایش صادر شده بود اما پیش از اجرای مجازات، به صورت غیرقانونی از ایران گریخت.

او از «اجیر کردن افراد مرتبط در داخل ایران با پوشش‌های مختلف به برخی افراد دارای سوابق مدیریتی» توسط میرشفیعی خبر داد و افزود: «این فرد، پس از تهیه فیلم از روابط شخصی آن‌ها طی تماسی از خارج از ایران درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است».

این مقام آگاه امنیتی، با «قربانی» خواندن نماینده سابق مردم بهشهر در مجلس ایران، ارتباط او را با زنی که تصاویر آن در این فیلم منتشر شده را بر پایه «عقد موقت و شرعی» دانست و از دستگیری کلیه اعضای مرتبط با این موضوع خبر داد.

او در ادامه تاکید کرد که افراد دستگیر شده در حال طی کردن مرحله «تحقیقات قضایی» هستند و به مسئولان توصیه کرد در ارتباطات شخصی مراقب «اقدامات سوء دشمن» باشند.

گفتنی است، همزمان با قتل جنجالی میترا استاد توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران، هم طیفی‌های او، شبهه ماموریت داشتن مقتول برای به دام انداختن نجفی را مطرح کردند.

اصلاح طلبان حامی نجفی بر ارتباط نزدیک میترا استاد با یکی از دستگاه‌های اطلاعاتی در ایران برای تحت فشار قرار دادن نجفی تاکید می کردند.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات در واکنش به این این موضوع اعلام کرد که همسر دوم محمدعلی نجفی، هیچگونه ارتباط و همکاری با وزارت اطلاعات نداشته است.

به تازگی، مصطفی میرشفیعی، مشاور سابق حسن روحانی، در صفحه فیس بوکش با انتشار فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد، آن را منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده سابق مجلس ایران دانست و نوشت که اگر برخی از اعضای خانواده او آزاد نشوند دست به افشاگری های دیگری هم خواهد زد. همچنین بر اساس اطلاعات تایید نشده، نام زنی که در این فیلم نشان داده می شود «یاسمن صبوحی» است.

پیش از این، شبهه هایی نیز درباره مدرک تحصیلی احمدعلی مقیمی مطرح شد و او هر بار از ارائه مدارک تحصیلی سر باز زده است.
احمدعلی مقیمی، در گفت و گو با دیده بان ایران، این فیلم را «دروغین و جعلی» خواند و از دستگیری افرادی که این فیلم را ساخته اند توسط نیروهای امنیتی خبر داد.

او درباره انگیزه و هدف افراد از انجام این اقدام گفت: «این افراد از چندی قبل با تماس های مکرر از بنده خواستند تا اسنادی را برایشان تهیه کنم و به نوعی برای آنها جاسوسی کنم که وقتی با پاسخ منفی بنده روبرو شدند با تهدید و ارعاب سعی کردند مرا در دام بیاندازند که این اتفاق نیفتاد و بحمدالله توسط نیروهای امنیتی هم بازداشت شدند».

این در حالی است که مصطفی میرشفیعی، منتشرکننده این فیلم در حال حاضر در خارج از ایران ساکن است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar