torsdag 26 september 2019

شش ضلعی فساد در قوه قضائیه؛ زیر عبای رئیسی سیاسی سپتامبر 26, 2019


شش ضلعی فساد در قوه قضائیه؛ زیر عبای رئیسی

شش ضلعی فساد در قوه قضائیه؛ زیر عبای رئیسی
«آمدنیوز»- چندی پیش برخی از زندانی‌ها گزارش دادند که دو تن از بازپرس‌های دادسرای کارکنان دولت به نام‌های «رضا تبار» و «موسی شوشتری» در هماهنگی کامل با «سیدحمید حسینی» رئیس این دادسرا، اقدام به بازداشت و پرونده‌سازی برای فعالین‌ اقتصادی و تولیدگران کرده و کارچاق‌کن‌های خود را به سراغ آنها می‌فرستند تا مبالغ کلان و میلیاردی را در ازای آزادی آنها دریافت کنند!
این «مثلث فساد» که از دست‌نشانده‌های «اکبر طبری» و «جعفری دولت آبادی» دادستان سابق تهران هستند، با وجود بازداشت این دو شخص و احراز فسادشان بر همگان، هنوز مشغول به کارند و بارها به زندانی‌ها گفته‌اند که پشت‌شان به «غلامحسین محسنی اژه‌ای» گرم است و هیچ‌کس قادر به برکناری آن‌ها نیست!
اضلاع این مثلث در کنار مثلث دیگری متشکل از «موسی غضنفر‌ آبادی»، «ابوالقاسم صلواتی» و «محمد مقیسه» در دادگاه انقلاب، شش ضلعی فاجعه‌بار فساد در قوه قضائیه را تشکیل می‌دهند و با اختیارات فرا قانونی که در سال‌های متمادی داشته‌اند، بر جان و مال و ناموس مردم حکم‌فرما هستند.
این شش ضلعی که به صورت کاملا هماهنگ و حرفه‌ای عمل می‌کند با صدور احکام سنگین از جمله حبس مادام‌العمر و اعدام برای متهمین اقتصادی اقدام به اخاذی از آن‌ها کرده و ده‌ها میلیارد تومان را در ازای تخفیف مجازات از آن‌ها و خانواده های‌شان اخاذی کرده‌اند. 
با گذشت شش ماه از برکناری «شیخ صادق لاریجانی» و علی‌رغم ژست مبارزه با فساد از سوی «ابراهیم رئیسی» که گوش فلک را کر کرده، هنوز برخورد جدی با عوامل اصلی این مافیای فساد در قوه قضائیه صورت نگرفته است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar