söndag 23 oktober 2016

پاپ فرانسیس بخاطر یک زن “پاپ” شد

پاپ فرانسیس بخاطر یک زن “پاپ” شد

در سال ۲۰۱۰ پاپ فرانسیس گفته بود که شکسته شدن قلبش باعث شده تا در لباس کشیشی دنبال آرامش باشد
papa_irf
به گزارش«محبت نیوز»بر اساس گفته‌های “آمالیا دامونته” زمانی که او و پاپ کنونی ۱۲ ساله بوده‌اند خورخه ماریو برگولیو در نامه‌ای گفته بود که اگر نتواند با او ازدواج کند کشیش خواهد شد.
آمالیا دامونته در گفت و گو با رسانه‌ها گفته است که خورخه در نامه اش تصویر خانه ای سفید با بامی قرمز را برایش نقاشی کرده بود و قول داده بود اگر با هم ازدواج کنند خانه‌ای به آن شکل را برایش می خرد تا با هم در آن زندگی کنند.دامونته می‌گوید پدرش نامه را پیدا کرده و به صورت او سیلی زده است. پس از این حادثه آنها دیگر هیچ وقت همدیگر را ندیدند و خانواده دامونته هر کاری انجام دادند تا آنها را از هم جدا کنند.
او با اشاره به اینکه خورخه در نامه‌اش گفته بود که در صورت جواب منفی کشیش خواهد شد می‌گوید: «من و ۱/۲ میلیادر کاتولیک خوش‌شانس بود‌ه‌اند که جواب منفی دادم.»
در سال ۲۰۱۰ پاپ فرانسیس گفته بود که شکسته شدن قلبش باعث شده تا در لباس کشیشی دنبال آرامش باشد. آمالیا دامونته هم که مانند کاتولیک‌های دیگر منتظر معرفی پاپ بوده است می‌گوید: «جلوی تلویزیون خشکم زده بود. باورم نمی‌شد که خورخه پاپ شده باشد.»
“خورخه ماریو برگولیو” با عنوان پاپ فرانسیس اول، رهبر کاتولیک‌های جهان مردی متواضع و شوخ طبع است و به چندزبان سخن می‌گوید.خورخه ماریو برگولیو از سن ۲۲ سالگی خود را وقف کلیسا کرد. در سیزدهم دسامبر سال ۱۹۶۹ کشیش شد. چهار سال بعد در سن ۳۶ سالگی به مقام رهبری مکتب یسوعیان در آرژانتین دست یافت.
وی عنوان “فرانسیس آسیزی” را برای خود انتخاب کرده است چون فرانسیس آسیزی یکی از قدیسان ایتالیا بود که زندگی ساده‌ای داشت و همه را دعوت به زندگی ساده می‌کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar