tisdag 25 oktober 2016

اسرائیلی ها جو و ذرت را دستکاری می کنند تا مسلمانان را عقیم کنند!

اسرائیلی ها جو و ذرت را دستکاری می کنند تا مسلمانان را عقیم کنند!

نمانیده ولی فقیه در استان همدان علت عقیم شدن مردان را پوشیدن شلوار تنگ و گندم اسرائیلی دانسته و گفته اسرائیل به دنبال عقیم کردن مسلمانان است.
taha_mohamadi7678
به گزارش«محبت‌نیوز»نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ۳۲ درصد زنان و مردن جوان عقیم هستند، مدعی شده یکی از دلایل عقیم شدن مردان پوشیدن لباس‎های تنگ است.
به گزارش خبرگزاری فارس شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی ائمه جماعات بخش مرکزی همدان با موضوع نقش حفظ کاربری اراضی کشاورزی در اقتصاد مقاومتی عنوان کرده «اگر هر باید و نباید و تکلیف اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، تربیتی و… در کپسول دین به خورد مردم ارائه شود مردم بهتر آن را می‎پذیرند».
وی با اشاره به اینکه ارائه مسائل با چاشنی دین به مردم بسیار اثرگذار است، گفته «باید هر روحانی و طلبه به همه مسایل اشراف داشته باشد».
نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به محصولات تراریخته مدعی شده: «اسرائیلی‎ها و کشورهای شیطانی گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا زن و مرد ملت مسلمان را عقیم کند».
این اظهارات او پیش از این نیز توسط نادرطالب‌زاده کارگردان سینما تحت عنوان ترور بیولوژیکی مطرح شده بود.
اما اوج اظهارات او درباره عقیم شدن مردان بود که گفت ۳۲ درصد زنان و مردن جوان عقیم هستند و یکی از دلایل عقیم شدن مردان پوشیدن لباس‎های تنگ است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar