söndag 23 oktober 2016

با یکی از مسحور کننده ترین گورستانهای مسیحی جهان آشنا شویم+عکس

با یکی از مسحور کننده ترین گورستانهای مسیحی جهان آشنا شویم+عکس

این قبرستان مسیحی یکی از زیباترین گورستانهای جهان محسوب می گردد که بیشتر به یک موزه تاریخی شباهت دارد
45645645654
به گزارش«محبت نیوز»در اوایل قرن هجدهم، چند راهب وارد منطقه رکوله‌تا در بوینس‌آیرس شدند و کلیسا و صومعه‌ای در آنجا بنیان نهادند. در سال ۱۸۲۲ باغ اطراف این صومعه به اولین قبرستان عمومی در بوینس‌آیرس تبدیل شد.
واقع در یکی از محلات مرفه در بوئنوس آیرس، لا Recoleta  دارای ردیفهایی از آرامگاه و pantheons اندود شده است و با کنده کاری های زیبا تزئین شده است. این گورستان معروف مکان دفن بانوی اول سابق، “اویتا پرون” است و بیشترین بازدید در گورستان ها را دارد.
این گورستان در سال ۲۰۱۱ میلادی، یکی از بهترین گورستان‌های جهان نامیده شده و در سال ۲۰۱۳ میلادی در فهرست ده آرامگاه زیبای جهان قرار گرفته است.
بسیاری از رئیس‌جمهورها، دیکتاتورها، نویسندگان، افسانه‌ها و قهرمانان از جمله اوا پرون (یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین زنان کشور آرژانتین)، بنیان‌گذار نیروی دریایی آرژانتین و نوه ناپلئون در این شاهکار عظیم معماری و مجسمه‌سازی دفن شده‌اند.
طراحی قبرستان را یک مهندس فرانسوی به نام “پروسپرو کیتلین” انجام داد؛ کلیسای جامع متروپلین بوینس‌آیرس را نیز همین فرد طراحی کرده است.
گورستان برای آخرین بار در سال ۱۸۸۱ توسط یک معمار ایتالیایی بازسازی شد. مواد اولیه برای ساخت قبرستان بین سال‌های ۱۸۸۰ و ۱۹۳۰ از پاریس و میلان وارد شده‌اند. این گورستان جزو آثار ملی ثبت‌شده و تحت حفاظت دولت آرژانتین است.
قبرستان ریکولتا از جمله قبرستان‌هایی است که تنها تاریخ مرگ بر روی قبرهای آن حک می‌شود، نه تاریخ تولد.
4556776
45،444
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوکبالاترین

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar