tisdag 25 oktober 2016

گروه اسلامی داعش همجنسگرایانِ “توبه کرده” را استخدام می کند

گروه اسلامی داعش همجنسگرایانِ “توبه کرده” را استخدام می کند

به نظر می رسد گروه دولت اسلامی در اجرای قوانین اسلامی مصمم تر از سایر حکومتها و دولتهای اسلامی منطقه عمل می نماید
mohabatnews
به گزارش«محبت نیوز» گروه دولت اسلامی روش های خود جهت شکار همجنس گرایان را تغییر داده است. به همین جهت نیروهای اسلامگرا تعدادی هم جنس گرا را از کشورهای اروپایی استخدام نموده اند، البته آنهایی که ظاهرن توبه کرده و مسلمان شده اند و توسط این دولت به راه راست هدایت گردیده اند!
وظیفه این “همجنس گرایان توبه کار” شناسایی و معرفی همجنسگرایان منطقه به دادگاه می باشد. آنها بیشتر در شهرهای بزرگ به جستجوی سایر همجنسگرایان می پردازند. در نتیجه می توان گفت، این متخصصان همجنس گرا، در عملیات نظامی اسلامگرایان داعش شرکت نکرده و یا به ندرت حضور دارند. اما آنها دوره کامل آموزش های نظامی را می گذرانند.
به نظر می رسد این گروه اسلامگرا در اجرای قوانین اسلامی مصمم تر از سایر حکومتها و دولتهای اسلامی منطقه عمل نموده، اَعمال «خلاف عفت عمومی» مانند لواط را طبق شرع اسلام مستحق اعدام می داند به همین دلیل اهداف آنها، حضور در میان ساکنان منطقه و شناسایی همجنس گرایان و مجازات اعدام آنها می باشد و در این اقدام بر خلاف جمهوری اسلامی ایران به صورت گزینشی عمل نمی نماید.
به گزارش تارنمای thegreatmiddleeas این همجنس گرایان از تسهیلات بهتری نسبت به دیگر نیروهای اسلامگرای داعش برخوردارند، به عنوان مثال ورود و خروج آزاد، امکانات اینترنتی و ظاهر خود (اندازه ریش و غیره…) از مزایای همجنس گرایان توبه کار می باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar