söndag 23 oktober 2016

نفوذ به آمریکای لاتین، با طلاب بی تجربه!

نفوذ به آمریکای لاتین، با طلاب بی تجربه!

اعزام طلاب حوزه با کمترین آموزش، به منظور زیر سوال بردن اصول و مبانی مسیحیت و تبلیغ اسلام در سرزمین‌های با اکثریت جمعیت مسیحی، همچنان به طور جدی توسط جمهوری اسلامی پیگیری می‌شود.
mohabatnews63399
به گزارش«محبت‌نیوز» در طی یک دهه گذشته جمهوری اسلامی تلاش زیادی کرده تا در آمریکای لاتین بیخ گوش آمریکا با استفاده از مواضع مشترک ضدامپریالیستیِ دولت‌های سوسیالیستی در آن منطقه فرصتی برای تبلیغ اسلام فراهم کند.
افزون بر آن گسترش موج عملیات تروریستی توسط دولت اسلامی (داعش) باعث شده جمهوری اسلامی تلاش زیادی برای تقابل با اسلام‌ستیزی و بهبود چهره مخدوش شده اسلام آغاز کند.
خبرگزاری مهر در گزارشی به بخش‌هایی از فعالیت‌های یک طلبه جوان به نام «شیخ حسین بارانی» که ماموریت او گسترش اسلام در آمریکای لاتین است پرداخته و عنوان کرده محور فعالیت این مبلغ حوزه شناساندن فرهنگ و سبک زندگی «اسلام واقعی» بین مردم آن کشورهاست.
در بخشی از این گزارش شیخ حسین درباره تجربیات خود از برخورد با مسیحیان گفته: « شاید برای شما جالب باشد که ما حتی وقتی با مسیحیان آنجا رو به رو می‌شدیم و شروع می‌کردیم به حرف زدن برای اینکه به آنها نشان دهیم باکسی مشکلی نداریم برایشان می‌گفتیم که ما مسلمان‌ها حتی از شما مسیحی‌ها هم مسیحی‌تر هستیم و برای مسلمان بودن باید تمام پیامبرهای پیشین را قبول داشته باشیم. می‌گفتیم ما به حضرت مسیح اعتقاد داریم و به حضرت مریم احترام می‌گذاریم از جهت دیگر خیلی از تعالیم در مسیحیت وجود دارد که ما در اسلام به آن‌ها باور داریم مثلن در «کتاب مقدس» می‌گوید شراب نخورید ما نمی‌خوریم ولی شما می‌خورید. می‌گوید گوشت خوک نخورید خیلی از شما می‌خورید ولی ما نمی‌خوریم چیزی که وجود دارد این است که تعالیم اسلام تعالیم تکمیل شده تعالیم حضرت عیسی است که به واسطه حضرت محمد برای ما فرستاده شده است.»
او مدعی شده از کشیش‌های مسیحی خواسته تا نامه علی‌خامنه‌ای به جوانان را بخوانند!
در این ارتباط نقل می‌کند:«…شاید باورتان نشود تمام آن‌ها از شنیدن این متن احساس شعف کردند، بعد هم شروع به خواندن برخی از آیات و روایات با موضوع جایگاه و ارزش مخلوقات کردم آن‌ها آن‌قدر مجذوب این کلمات نورانی شده بودند که با کلماتی به تائید و تحسین می‌پرداختند تا جایی که بعد از این نامه یکی دیگر از کشیش‌های بزرگ مسیحی آمد بالا و گفت که بعد از شنیدن این گفته‌های پیامبر اسلام یقین کردم که صدها سال است که دارند درباره اسلام به ما دروغ می‌گویند. مگر می‌شود دینی که پیامبرش می‌گوید “یک ساعت زندگی در عدالت بهتر از ۷۰ سال عبادت است” پیروان این دین تروریست باشند؟ بعد از آن هم از ما خواست تا در دنیا کمپینی برای معرفی اسلام واقعی راه بیندازیم».
از گفته‌های این طلبه پیداست که آشنایی چندانی با اصول اعتقادی ندارد با این وجود، همچنان این سیاست از طرف جمهوری اسلامی پیگیری می‌شود که طلاب را با کمترین آگاهی از الهیات مسیحی به سرزمین‌هایی اعزام کنند که شهروندان آن مسیحی هستند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar