söndag 23 oktober 2016

کمپ پناهجویان در” کاله” فرانسه تخلیه شد

کمپ پناهجویان در” کاله” فرانسه تخلیه شد

روز دوشنبه تخریب کمپ مهاجران کاله در شمال فرانسه آغاز می شود. وزارت داخله فرانسه و ریاست مسئول تخلیه این کمپ اعلام کردند که تخلیه این کمپ روز یکشنبه آغاز می شود.
یک لودر در یک اردوگاه مهاجر غیرقانونی در کاله از بین می برد، شمال فرانسه، در 28 ماه مه، 2014. پلیس فرانسه اوایل در 28 ماه مه آغاز شد اخراج حدود 650 مهاجر از اردوگاه در بندر شمالی کاله.  عکس از خبرگزاری فرانسه / دنیس CHARLET (عکس باید دنیس CHARLET خواندن / تصاویر خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)
به گزارش«محبت نیوز»فرانسه از روز دوشنبه فرایند انحلال اردوگاه مهاجران “جنگل” را در این کشور آغاز خواهد کرد.
به گفته یک مقام وزارت داخلی این کشور، این اردوگاه ظرف یک هفته برچیده خواهد شد.اردوگاه پناهجویان در کاله فرانسه، که به اردوگاه جنگل معروف است، هزاران مهاجر را در خود جای داده است.
این مهاجران سعی داشتند وارد خاک انگلیس شوند؛ اما طبق قوانین اتحادیه اروپا آنها باید در اولین کشور اروپایی که به آن وارده شده اند، درخواست پناهندگی کنند
قرار است این اردوگاه که محل اسکان ۶۴۸۶ مهاجر از سوریه، افغانستان و اریتره است، برچیده شود و این مهاجران در دیگر نقاط فرانسه توزیع شوند.
از ماه ها قبل به این سو ۳۳ مهاجر در این کمپ کشته شده اند. بیشتر این قربانیان تلاش کرده بودند خودشان را به بریتانیا برسانند.
علاوه براین همواره در این کمپ زد و خوردهای خشونت باری بین مهاجران نیز صورت گرفته است.
پناهجویان زیرسن و بدون همراه، که در بریتانیا فامیل دارند، امیدوارند که بتوانند از طریق برنامه الحاق به فامیل به هدف نهایی شان بریتانیا برسند. مقامات وزارت داخله از روزها به این سو از پناهجویان زیرسن در این کمپ پرس و جو می کنند.
براساس اعلام وزارت داخلی فرانسه، قرار است این پناهجویان به ۴۵۰ مرکز پذیرش در سراسر کشور فرستاده شوند و تحت مراقبت ها و بررسی های پزشکی قرار گیرند. سپس در صورت تمایل درخواست پناهندگی دهند. حدود ۱۲۵۰ افسر پلیس بر این روند نظارت می کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar