onsdag 19 oktober 2016

تغییر وزیر ارشاد برای خشنودی امام زمان!

تغییر وزیر ارشاد برای خشنودی امام زمان!

صافی گلپایگانی برخورد جدی با برگزار کنندگان کنسرت را راهی برای خشنودی امام زمان دانسته است.
mohabatnews5468
به گزارش «محبت‌نیوز» چند روزی است که علی “جنتی” وزیر ارشاد ایران در دفترش حاضر نمی‌شود. برگزاری کنسرت‌ها برای او حاشیه‌ساز شده بود اما گویا تیرخلاص برگزاری کنسرت در قم بود و تندروها به استعفای مدیرکل وزارت راشاد قم راضی نشدند و رفتن علی جنتی از وزارت ارشاد است که آرامشان می‌کند.
جنتی هم پیش دستی کرده و استعفا نامه خود را تحویل حسن روحانی داده، حتی نام‌هایی هم برای جانشینی او اعلام کرده‌اند، اما گویا همچنان مشخص نیست که با استعفای وزیر ارشاد موافقت شود یا خیر!
کنسرت در قم برای دستگاه علما و روحانیون خیلی گران تمام شد بویژه وقتی استقبال گسترده جوانان را دیدند. آنها توقع نداشتند در کنار هزاران مدرسه و حوزه و مرکز آموزش دینی و فقهی یک کنسرت درجه سه در یک محیط معمولی تا این اندازه مردم را به خود جذب کند، در واقع جنتی وزیر ارشاد جمهوری اسلامی چوب استقبال مردم قم از یک کنسرت را خورد و چشم روحانیت را به یک واقعیت روشن کرد.
به دنبال این ماجرا شیخ صافی گلپایگانی، از مراجع شیعه عنوان کرد که ممنوعیت کنسرت امام زمان را خرسند می‌کند. او خواستار برخورد جدی با برگزارکنندگان کنسرت در قم شد و گفت «حرمت قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کنید».
او افزود «با اجرای مجالس موسیقی و کنسرت قلب امام زمان متاثر می‌شود و شما آمران به معروف با مقابله و جلوگیری از این منکر بزرگ موجبات خرسندی امام زمان را فراهم آورید».
تنها راه کاهش فشار مراجع و خشنودی امام زمان رفتن وزیر ارشاد بود که تکلیف آن در روزهای  آینده مشخص می‌شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar