onsdag 19 oktober 2016

علم‌الهدی: اصول مدیریت واعظ طبسی یک واحد درسی شود!

علم‌الهدی: اصول مدیریت واعظ طبسی یک واحد درسی شود!

امام جمعه مشهد پیشنهاد داده روش‌های مدیریتی “واعظ طبسی” به عنوان واحد درسی در دانشگاه‌ها تدریس شود.
vaez_alamhoda
به گزارش«محبت‌نیوز» سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفته شیوه مدیریت عالمانه شیخ واعظ طبسی (رئیس سابق آستان قدس رضوی) در دانشگاه‌ها تدریس شود.
به گفته او اقدامات و ابتکارات ارزشمند واعظ طبسی در امتداد مسیر توسعه بوده و تحولی که او در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی به وجود آورده می‌تواند به عنوان واحد درسی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تدریس شود.
پیشنهاد علم‌الهدی برای تدریس شیوه‌های مدیریت واعظ طبسی در شرایطی است که این نهاد دینی به عنوان یکی از بزرگترین و پردرآمدترین بنگاه‌های اقتصادی ایران و حتی آسیا محسوب می‌شود که در کنار سپاه، بنیاد مستضعفان و دیگر نهادهای (امنیتی دینی اقتصادی) فرار های بزرگ مالیاتی دارند و به هیچ عنوان حاضر نیستند آمار و میزان دخل و خرج خود را برابر ضوابط قانونی اعلام کنند.
آنچنان که از حدود پنج سال پیش تا امروز پرونده تحقیق و تفحص از وضعیت مالی آنها در مجلس مطرح شده، اما هرگز به جریان نیفتاده است.
به نظر می‌رسد اگر پیشنهاد علم‌الهدی مبنی بر روش‌های توسعه اقتصادی “واعظ طبسی” اجرایی شود بخش عمده‌ این واحد درسی روش‌های فرار از مالیات و شیوه‌های نوین فساد اقتصادی در چارچوب یک مجموعه مذهبی و نحوه عدم پاسخگویی به جرایم مالی و اداری باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar