Sex-on-Mandavi-Bridge-Gua
تقاطع: یک زوج هندی که تصویرشان در حال سکس بر روی یک موتور در حال حرکت در فیسبوک منتشر شده بود، پس از بازداشت از سوی پلیس به پرداخت معادل ۱۶ دلار امریکا محکوم شدند.
تصویر این زوج روز یکشنبه (۲۲ مارچ-۲ فروردین) و توسط یک عضو مجلس قانون‌گذاری هند منتشر شده بود.
“ویشنو سوریا واق” در توضیحی کنایه‌آمیز برای این عکس در صفحه‌ی فیسبوکش نوشته بود: «سکس داشته باشید وقتی که موتورسواری می‌کنید. کسی جلوی شما را نمی‌گیرد. اینجا گوا است. این نمایش سکس در روز روشن، بعدازظهر یکشنبه بر روی پل مَندوی اتفاق افتاد. حتی یک مامور پلیس هم برای متوقف کردن آن‌ها وجود نداشت.»
با این وجود، بعد از آن‌که این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، پلیس برای پیدا کردن صاحب موتور دست به کار شد که مشخص گردید که متعلق به یک شرکت کرایه‌ی وسایل نقلیه است و به یک زوج اهل ایالت “مادایا پرادش” در مرکز هند کرایه داده شده بود.
این زوج پس از شناسایی و احضار از سوی پلیس پذیرفتند که عمل “خارج از نزاکت عمومی” انجام داده‌اند. آن‌ها ۱۰۰۰ روپیه‌ هند معادل ۱۶ دلار جریمه شدند.
ایالت “گوا” در جنوب غربی هند، مهم‌ترین مقصد توریستی این کشور است. این ایالت که تا سال ۱۹۶۱، جزو قلمرو کشور پرتغال بود، در حال حاضر ثروتمندترین ایالت هند به شمار می‌رود.