Janati-khobregan
تقاطع: همسر احمد جنتی، “دبیر شورای نگهبان” جمهوری اسلامی درگذشت.
وب‌سایت “خبرآنلاین” دقایقی قبل در خبری کوتاه، درگذشت همسر آقای جنتی را منتشر کرده اما توضیح بیشتری درباره‌ی علت مرگ وی نداده است.
گفتنی است در خصوص همسر احمد جنتی اطلاعات زیادی منتشر نشده است. با این وجود چندی قبل، نرگس موسوی، یکی از دختران میرحسین موسوی با انتشار متنی در صفحه‌ی فیسبوک خود فاش کرد در زمانی که همسایه‌ی دیوار به دیوار خانواده جنتی بودند، صدای فریادهای نوه‌‌شان را زیر شکنجه‌های پدربزرگ و مادربزرگش بارها شنیده است.
خانم موسوی نوشته بود: «قساوت قلب و میل ایشان به زدن و کشتن، سال‌ها پیش از این به ما اثبات شده بود. گفتنی‌های زیادی هست از زمانی که از قضای روزگار همسایه دیواربه‌دیوار این مرد کهن‌سال بودیم و شاهد شکنجه نوه خردسالش. همان کودکی که پدر و مادر مجاهد خلقش در درگیری‌هایی کشته شده بودند -نمونه بارز کودک‌آزاری ایشان- هنوز گوش من پر است از فریادهای نوه اسیر در دست پدربزرگ، من که آن زمان خود خردسال بودم و وحشت‌زده از فریاد‌های آن نوه یتیم که زیر شیلنگ و سیخ داغ توسط پدربزرگ و مادربزرگ کتک می‌خورد و شکنجه می‌شد…»
در همین حال، مرگ همسر احمد جنتی، بعد از مرگ خواهر علی خامنه‌ای، و مادر حسن روحانی، سومین مرگ بستگان مقامات ارشد جمهوری اسلامی در روزهای آغازین سال نوی خورشیدی به حساب می‌آید. در اسفندماه نیز خواهر محمد خاتمی، رییس اسبق جمهوری اسلامی از دنیا رفته بود و هم‌اکنون مادر آقای خاتمی در بیهوشی کامل به سر می‌برد.