Left-Handed-Sex
تقاطع: زندگی می‌تواند برای افراد چپ‌دست بسیار دشوار باشد. مثلا آن‌ها نمی‌توانند از آن دسته از میزهای کلاس درس که برای راست‌دست‌ها طراحی شده‌اند استفاده کنند و یا این‌که با کشمکش همیشگی با برخی از وسایل روزمره زندگی هم‌چون در قوطی‌ بازکن‌‌ها هستند.
اما ظاهرا، چپ‌دست‌ها، دست کم در یک مورد بر راست‌دست‌ها چیرگی دارند و آن هم در داشتن سکس بهتر است. بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیرا برگزار شده، آن‌ها ۷۱ درصد بیش‌تر، از رابطه‌ی جنسی خود راضی هستند.
در این “نظرسنجی جهانی سکس” که توسط شرکت فروش محصولات سبک زندگی “لِلو” (LELO) و با پرسش از ۱۰ هزار نفر برگزار شده، ۸۶ درصد از افراد چپ‌دست گفته‌اند که از زندگی جنسی خود “بسیار راضی” هستند. این در حالی است که تنها ۱۵ درصد از راست‌دست‌ها چنین پاسخی را داده‌اند.
هرچند که یافتن پاسخ این سوال که چرا انتظارات چپ‌دست‌ها از رابطه‌ی جنسی‌شان بیشتر برآورده می‌شود، بسیار سخت است، اما می‌توان تصور کرد که وقتی راست‌دست‌ها با وسایلی هم‌چون بازی‌های ویدئویی یا قوطی‌بازکن‌ها که برای استفاده‌ی آن‌ها طراحی شده، مشغول هستند، چپ‌دست‌ها مهارت‌های دیگرشان را کامل می‌کنند.
به نظر می‌رسد یافتن راه حل برای زندگی در دنیایی که عمدتا برای راست‌دست‌ها ساخته شده، قدرت ابتکار و خلاقیت چپ‌دست‌ها را بهبود بخشیده و آن‌ها این ابتکار را به تخت‌خواب‌های‌شان نیز منتقل کرده‌اند.
در همین حال، شرکت برگزارکننده‌ی این نظرسنجی، یک ابزار سکسی جدید را طراحی کرده که به راست‌دست‌ها کمک می‌کند تا همان حسی را که چپ‌دست‌ها در سکس دارند، به دست آورند.
این ابزار، شبیه یک “گوی استرس” است و به روشی مشابه آن نیز استفاده می‌شود. وقتی که فرد، آن را با دست چپ خود می‌فشرد، ارتعاشاتی که به بازو فرستاده می‌شود، سمت راست مغز را تحریک می‌کند. ایده‌ی این ابزار، از آن‌جا آمده که راست‌دست‌ها از سمت راست مغزشان کم‌تر استفاده می‌کنند.
گفتنی است بر اساس چندین مطالعه‌ی انجام‌شده، حدود ده درصد مردم جهان چپ‌دست هستند.