تقاطع: بازتاب گسترده‌ی انتشار ویدئویی از ده ساعت قدم زدن یک زن در شهر نیویورک زیر سایه‌ی آزارهای کلامی و متلک‌های خیابانی در ماه گذشته میلادی (اکتبر)، به انتشار و تهیه‌ی ویدئوهای مشابهی از آزمایش‌های اجتماعی منجر شده است.
در تازه‌ترین آزمایش از این دست که به نظر می‌رسد نتیجه‌ی آن با نتیجه‌ی ویدئوی پربیینده‌ی اول متفاوت باشد، یک سوپرمدل به نام “لیا یونگ” به مدت سه ساعت در یک روز دوشنبه در مکان‌های مختلفی در شهر نیویورک بدون شلوار راه می‌رود و به جز چند نفر کسی متوجه این موضوع نمی‌شود.
پاهای این مدل البته به شکل شلوار جین رنگ شده و حتی جزییات ریزی مثل جیب، دوخت، و پارگی در زانوها نیز برای آن لحاظ شده بود.
او علاوه بر راه رافتن در خیابان‌های نیویورک، سوار مترو می‌شود؛ فست‌فود سفارش می‌دهد؛ و به فروشگاه لباس می‌رود و حتی از فروشنده می‌خواهد به او شلوار جینی شبیه به آن‌چه ظاهرا پوشیده نشان بدهد.
در میان افرادی که به ماجرا پی می‌برند، یک مرد، در هنگام شارژ کردن کارت مترو توسط این زن، به وی نزدیک می‌شود و از پشت از او عکس می‌گیرد.
این ویدئو که روز ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) توسط گروه اینترنتی «مدل پرانکسترز» منتشر شده، طی یک هفته‌ی گذشته بیش از ۱۵ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.