lördag 29 november 2014

تغییر لوگوی 106 ساله باشگاه رئال مادرید با فشار اعراب مسلمان شنبه, 08 آذر 1393فرستادن به ایمیلچاپ

.
باشگاه سرشناس اسپانيايي در اقدامی عجيب لوگوی تاريخی خود را تغيير داد. رئيس اين باشگاه ورزشی مدعی شد باشگاه رئال‌‌مادرید به احترام مسلمانان علامت «صلیب» را از روی لوگوی خود برداشت.

به گزارش « محبت نيوز » ، این تصمیم پرز با اعتراض هواداران مادریدی مواجه شده، چرا که آنها معتقدند که آرم باشگاه نماد تاریخ و افتخارات تیم است و نباید مورد معامله قرار بگیرد.
سايت بانك ورزش خبر داد ، رئال مادرید بخاطر عقد قراردادی اقتصادی با اماراتی ها باید لوگوی 106 ساله این باشگاه را تغییر دهد !
این توافق عجیب میان باشگاه رئال مادرید و بانک بین المللی ابوظبی انجام شد.
بر طبق این قرارداد مقرر شد تا بانک مزبور برای هواداران عرب رئال مادرید کارت‌های اعتباری منقش به آرم این باشگاه را صادر کند.
مسئولان بانک ابوظبی اما وجود علامت صلیب برروی لوگوی رئال مادرید را برای اعراب ناخوشایند دانستند.
ظاهرن بعد از این اعتراض بانک اماراتی فلورنتینو پرز وارد مناقشه شده و برای از دست ندادن عواید حاصل از این قرارداد پرسود، راه سومی را پیشنهاد می دهد. بر طبق این پیشنهاد مقرر شد تا فقط بر روی کارت های منتشر شده در کشور امارات، علامت صلیب را از روی لوگوی باشگاه حذف کنند. این تصمیم پرز با اعتراض هواداران مادریدی مواجه شده، چرا که آنها معتقدند که آرم باشگاه نماد تاریخ و افتخارات تیم است و نباید مورد معامله قرار بگیرد.
شرکت هواپیمایی امارات فصل گذشته به عنوان اسپانسر باشگاه رئال‌مادرید انتخاب شد و این شرکت سالیانه سی میلیون یورو به رئال‌مادرید پول پرداخت می‌کند.


انجام بازی‌های دوستانه و برپایی اردوی تدارکاتی در امارات یکی از اقداماتی است که رئالی‌ها قصد دارند در تابستان در برنامه خود داشته باشند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar