onsdag 26 november 2014

خانم معلم مسلمان و محجبه متهم به آزار جنسی دانش‌آموز آمریکایی شد دوشنبه, 03 آذر 1393

.
از دو روز پیش رسانه‌های آمریکایی مملو از اخباری است مبنی بر دستگیری یک معلم زن در روز پنجشنبه گذشته به اتهامی که مجازات آن، بیش از ۱۶ سال زندان است.
به گزارش «محبت نیوز»، این خانم معلم متهم است که دانش‌آموزی ۱۶ ساله را در یک مدرسه دولتی در شهرک «وین» در بخش «باسیک» ایالت نیوجرسی، مورد آزار جنسی قرار داده است.
خبرگزاری العربیه خبر داد، لیندا حردان، خانم معلمی که تنها ۲۲ سال سن دارد، مسلمان است. پدرش از کشوری در «شام» است و مادرش آمریکایی است. او یکی از دانش آموزان پسر مدرسه Manchester Regional High School را به دام خود گرفتار کرد و او را مورد آزار جنسی قرار داد.
کامیلیا والدس دادستان بخش، در بیانیه‌ای که در این باره منتشر کرده و در رسانه‌های آمریکایی از جمله «نورث جرسی.کام» منتشر شده، توضیحی درباره چند و چون ماجرا ارائه نداده است.
ماجرا دانش آموز را آزار داد، از این رو او به خانواده خود آن‌چه برایش روی داده است را بازگو کرد. پدر این دانش‌آموز نزد پلیس شکایت برد و سرانجام خانم معلم توسط «واحد جرایم خاص» دستگیر شد. خانم معلم متهم هم اکنون با وثیقه ۲۵۰ هزار دلار آزاد است و قرار است به سه اتهام محاکمه شود.
خبری از او در شبکه‌های اجتماعی نیست
اتهام اصلی این خانم معلم مسلمان ، تجاوز جنسی است که حد اکثر مجازاتش، ۱۰ سال زندان است. اتهام دوم، «قرار دادن شخصی در معرض خطر» است که در صورت اثبات جرم، به ۵ سال زندان متهم می‌شود. اتهام سوم هم که ۱۸ ماه زندان دارد، «رابطه جنسی مجرمانه» است؛ یا به عبارتی احتمال دارد که این خانم معلم، به بیش از ۱۶ سال زندان محکوم شود.
اما به گفته ریچارد نی در بیانیه‌ای که صادر کرده، حردان در مدرسه معلم نیست بلکه از کارمندان «شورای خدمات آموزشی» بخش است.
مدرسه هفته گذشته او را به طور موقت جایگزین معلم علوم کرد که به خاطر شرایط خاص مجبور به مرخصی شد. اما لیندا تنها کمتر از یک هفته دوام آورد و به محض این‌که از یکی از دانش‌اموزان پسر خوشش امد، به او تجاوز کرد.
جالب است که با توجه به سن و سال خانم معلم که معمولن جوانان در این سن و سال، از کاربران پرکار اینترنت هستند، اما «العربیه.نت» حساب کاربری به نام Linda Hardan در شبکه‌های اجتماعی نیافت. اما توئیتر از خبرهای این خانم معلم پر شده، به ویژه این‌که او مسلمان و محجبه است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar